Terima kasih kerana mengunjungi laman blog saya. Di sini, saya akan kongsikan tentang vitamin untuk sihat dan cantik kepada anda semua. Semoga apa yang disampaikan di sini dapat memberi manfaat kepada anda. Terima kasih sekali lagi.

Sunday 26 October 2014

Tips Memilih Minyak Ikan Yang Baik

with 0 Comment
Tips #1
  • Minyak ikan tersebut hendaklah mengikut piawaian farmaseutikal. Ini adalah untuk memastikan bahawa minyak ikan tersebut bebas daripada peroksida, logam berat dan sebatian berbahaya. 
Tips #2
  • Memiliki sekurang-kurangnya 60 peratus kepekatan Omega 3 asid lemak (EPA dan DHA)
Tips #3
  • Memilih minyak ikan yang mempunyai ketulenan yang tinggi.
Tips #4
  • Pilih minyak ikan yang kurang bau hanyir

Perbezaan Omegaguard Shaklee
  • Minyak Ikan Terbaik di Dunia

  • Minyak Ikan Shaklee diekstrak dari ikan laut sejuk (sardin, meckerel, herring, anchovies) di perairan negara Jepun.
  • Ia bukan dihasilkan dari hati minyak ikan
  • OmegaGuard adalah 3 kali ganda lebih tumpat dari ketumpatan hati minyak ikan
  • Mempunyai rangkaian spectrum penuh 7 jenis asid lemak Omega 3 semulajadi termasuk EPA, DHA, ALA dan banyak lagi. 
  • Satu sajian Omegaguard dapat membekalkan 905mg asid lemak Omega 3 EPA dan DHA.
  • Shaklee menggunakan kaedah ultratulen bergred Farmaseutikal teknologi terkini untuk menghasilkan Omegaguard.

  • Omegaguard Shaklee dihasilkan melalui suatu proses penyulingan propretiari tiga molekul untuk mengekstrak asid lemak Omega 3 yang paling tulen dan paling semulajadi sementara menyingkirkan bahan berbahaya seperti plumbum, merkuri, arsenik, kadmium, dioksin dan PCB (polychlorinated biphenyl) yang merupakan bahan kimia industri yang sangat toksik.
ok, selepas meneliti ciri-ciri Minyak Ikan yang terbaik, mesti uols dah dapat menilai Kualiti Minyak Ikan mana yang perlu dipilih. Semestinya pilihan yang tepat adalah yang selamat, berkesan dan semulajadi, betul tak? Hubungi saya seperti di bawah untuk pertanyaan berkaitan produk. 



0 comments:

Post a Comment

Shareholic

Powered by Blogger.

Mengenai Saya

Mengenai Saya
Saya, Azlida Binti Abdullah adalah Pengedar Sah Shaklee Anda. ID Shaklee 929902

Whatsapp @ Sms @ Call

Whatsapp @ Sms  @ Call
Terus Hubungi Saya

Pengikhtirafan SIJIL HALAL SHAKLEE

Pengikhtirafan SIJIL HALAL SHAKLEE

Shaklee Go Online

Shaklee Go Online
Sangat mudah untuk berbisnes dgn Shaklee, Semuanya Online, Hubungi saya untuk info menjadi Ahli Shaklee

Fast Delivery

Fast Delivery
Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Pilihan COD di kawasan Section U5 Shah Alam, Kg Melayu Subang, Subang Perdana, Subang 2 Bestari, Bukit Subang, Denai Alam, Kota Damansara , sekitar Sungai Buloh, Ara Damansara, Bandar Utama Damansara dan Tmn Tun KL. Boleh PM saya atau email saja di kedaivitaminfatin@gmail.com juga sms/call di 012-9906728 untuk anda dapatkan suplemen semulajadi bagi PENYUSUAN BAYI, WANITA MENGANDUNG, BERPANTANG, BERDEPAN MASALAH ANAK KURANG SELERA MAKAN, ECZEMA, MASALAH KULIT, MASALAH BERAT BDN, KESUBURAN dan sebagainya.

Ingin Jana Pendapatan dengan Shaklee, Jom Sign Up dengan Saya

Ingin Jana Pendapatan dengan Shaklee, Jom Sign Up dengan Saya
Hubungi Saya Untuk Info Lanjut Bagaimana Menjadi Ahli Shaklee

PING