Terima kasih kerana mengunjungi laman blog saya. Di sini, saya akan kongsikan tentang vitamin untuk sihat dan cantik kepada anda semua. Semoga apa yang disampaikan di sini dapat memberi manfaat kepada anda. Terima kasih sekali lagi.

Tuesday 15 October 2013

Kebaikan dan Manfaat Mutivitamin Vitalea Shaklee

with 0 Comment
Entri kali ni saya ingin berkongsi dengan anda kebaikan dan manfaat mengamalkan multivitamin. Terdapat pelbagai jenis mutivitamin di pasaran, Tapi di sini saya akan berkongsi mengenai kebaikan multivitamin shaklee yang dikenali sebagai VITA-LEA.

Vita-Lea Shaklee adalah multi-vitamin dan mineral yang pertama di dunia. Asalnya dikenali sebagai 'vitalize-Mineral" dan disingkatkan sebutan kepada 'Vita-min" dan perkataan vitamin yang disebut kini asalnya dari Shaklee. 
   




VitaLea mengandungi 30 nutrisi harian lengkap yang diekstak dari sayuran dan buah, 12 vitamin dan 7 mineral penting seperti yang disarankan oleh RDA.
Tablet VitaLea disaluti dengan spirulina, adalah tablet vitamin yang paling pantas terlarut dalam air. Mineral yang terkandung di dalamnya mudah berintegrasi dengan protein untuk penyerapan pantas oleh usus kecil.
Ujian klinikal membuktikan dengan pengambilan Vita-Lea Shaklee selama setahun boleh mengurangkan risiko jatuh sakit sebanyak 65%. VitaLea telah dipiliholeh Center for Science di USA sebagai THE BEST MULTI VITAMIN.




Apakah kebaikan VitaLea Shaklee?
  • Memberi tenaga, kecergasan tubuh dan kekuatan mental, membantu memori dan fokus
  • Pelengkap nutrisi akibat pengamalan diet yang tak seimbang
  • Keupayaan sistem proaktif bagi remaa yang sedang membesar
  • Membantu dalam stimulasi metabolisma dan melambatkan proses penuaan
  • Menyediakan asas nutrisi untuk sel-sel serta menjaga kesihatan tiroid
  • Melindungi fungsi jantung, buah pinggang dan hati

PERHATIAN: VitaLea megandungi Alfalfa dan tidak sesuai diambil oleh penghidap SLE.


Vita-Lea diformulasikan khusus dengan 28 vitamin dan mineral penting

Vita-Lea diformulasikan khusus dengan 28 vitamin dan mineral penting yang diperlukan oleh orang dewasa.
Mengandungi lebih nutrien, tenaga dan perlindungan
Pakar kesihatan mencadangkan semua orang dewasa mengambil makanan tambahan harian bagi menyokong kesihatan secara menyeluruh. Walau bagaimanapun, pengambilan makanan tambahan biasa menyebabkan tubuh mendapat nutrisi yang tidak seimbang. Vita-Lea adalah formulasi premium yang disokong oleh tujuh kajian klinikal serta turut menggabungkan ramuan-ramuan terbaik dan kualiti yang luar biasa.

- 2 kali lebih antioksidan untuk mencegah kerosakan fungsi imun berpunca daripada 
   radikal bebas
   
- 2 kali lebih kalsium untuk pembinaan  tulang
  
- 2 kali lebih magnesium untuk mengekalkan  rentak jantung, otot, dan fungsi saraf
  
- 2 kali lebih Beta karotena untuk membentuk  vitamin A yang lebih biopotent
  
- 3 kali lebih selenium untuk melindungi paru-paru, kolon dan prostat
   
- 3 kali lebih vitamin K untuk menyokong proses pembinaan tulang
   
- 6 kali lebih boron untuk menyokong kesihatan tulang
   
- 10 kali lebih Biotin yang menyokong proses pengeluaran tenaga
   
Jemput baca testimoni pengguna Vitalea:-






Konsultansi dan info lanjut berkaitan harga istimewa hanya dari saya:-

 Azlida Binti Abdullah (che da)
 Sms/Whatsapp:  012 9906728
 Facebook: https://www.facebook.com/azlidaabdullah
 Fanpage: https://www.facebook.com/supermomvitaminshoppe, sila klik like untuk info terkini
 Email: kedaivitaminfatin@gmail/com




0 comments:

Post a Comment

Shareholic

Powered by Blogger.

Mengenai Saya

Mengenai Saya
Saya, Azlida Binti Abdullah adalah Pengedar Sah Shaklee Anda. ID Shaklee 929902

Whatsapp @ Sms @ Call

Whatsapp @ Sms  @ Call
Terus Hubungi Saya

Pengikhtirafan SIJIL HALAL SHAKLEE

Pengikhtirafan SIJIL HALAL SHAKLEE

Shaklee Go Online

Shaklee Go Online
Sangat mudah untuk berbisnes dgn Shaklee, Semuanya Online, Hubungi saya untuk info menjadi Ahli Shaklee

Fast Delivery

Fast Delivery
Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Pilihan COD di kawasan Section U5 Shah Alam, Kg Melayu Subang, Subang Perdana, Subang 2 Bestari, Bukit Subang, Denai Alam, Kota Damansara , sekitar Sungai Buloh, Ara Damansara, Bandar Utama Damansara dan Tmn Tun KL. Boleh PM saya atau email saja di kedaivitaminfatin@gmail.com juga sms/call di 012-9906728 untuk anda dapatkan suplemen semulajadi bagi PENYUSUAN BAYI, WANITA MENGANDUNG, BERPANTANG, BERDEPAN MASALAH ANAK KURANG SELERA MAKAN, ECZEMA, MASALAH KULIT, MASALAH BERAT BDN, KESUBURAN dan sebagainya.

Ingin Jana Pendapatan dengan Shaklee, Jom Sign Up dengan Saya

Ingin Jana Pendapatan dengan Shaklee, Jom Sign Up dengan Saya
Hubungi Saya Untuk Info Lanjut Bagaimana Menjadi Ahli Shaklee

PING