Terima kasih kerana mengunjungi laman blog saya. Di sini, saya akan kongsikan tentang vitamin untuk sihat dan cantik kepada anda semua. Semoga apa yang disampaikan di sini dapat memberi manfaat kepada anda. Terima kasih sekali lagi.

Sunday 29 June 2014

Kelebihan Jadi Ahli Shaklee

with 0 Comment
Jom Jadi Ahli Shaklee! Jom kita tengok apa yang Shaklee tawarkan kepada Pengedar-Pengedar Shaklee! Adakah anda salah seorang yang akan memperoleh semua ni? Bermula demgan langkah kecik, tapi, impaknya sangat besar! Bermula dengan mendaftar sebanyak RM65 (tidak termasuk kos penghantaran RM10) sekali seumur hidup, ini yang boleh anda nikmati dari Syarikat! Fikir sejenak,berbaloi ataupun tidak??



Apa kelebihan Jadi Ahli Shaklee?

Untuk Makan Sendiri:-
  • Diskaun Keahlian Yang Hebat sebanyak 20% dari harga runcit
  • Bonus Bulanan (sekiranya mencapai 150 uv)
  • Tidak perlu 'maintain' sekiranya makan sendiri
  • Proses pembelian yang mudah melalui www.shaklee2u.com.my

  • Dapat menikmati PROMOSI BULANAN dari Shaklee
  • Tidak perlu buang masa & duit untuk survey harga
Untuk mereka yang berminat untuk Jana Pendapatan Bersama Shaklee:-
  • Bonus bulanan sehingga infiniti
  • Insentif Kereta (Car Fund)
  • Percutian ke Luar Negara
  • Mengerjakan Umrah
  • Menghadiri Seminar yang ditaja oleh Shaklee, menginap di Hotel bertaraf 6 Bintang semasa seminar
  • Perbincangan dalam group secara online
  • Tunjuk ajar dari mentor (upline) anda iaitu saya sendiri
  • Sangat sesuai untuk mereka yang nak menjadi 'WAHM'
  • Tiada 'Head Hunting'
  • Menjadi ahli dalam group Rahsia di FB, WHATSAPP, TELEGRAM (jangan risau, anda akan dibimbing sekiranya benar-benar serius ingin mengubah hidup!)
Kenapa Perlu Memilih Shaklee
  • Produk yang sangat HEBAT dan MUDAH DIJUAL
  • Produk Semulajadi
  • Produk Selamat
  • Produk Semulajadi
  • Produk ada SIJIL HALAL
  • Shaklee pengedar Nutrisi No 1 di US
  • Sistem MLM yang betul dan mengikut Syariat 
  • Jualan berasaskan produk
  • Dapat makan Vitamin FREE

Dah baca dan faham faedah-faedah jadi Ahli Shaklee? Fikir-fikirkan dan renung-renungkan PELUANG yang ada! Sudah bersedia nak jadi Sebahagian dari team kami? Hubungi saya seperti di bawah. Jumpa anda di PUNCAK KEJAYAAN!


Akhir kata, Only Allah SWT boleh merubah kita dari zero to hero, tapi, berusaha, berdoalah dan tawakal.


http://youtu.be/xHrTzbFsRRk - Klik sini untuk video bagaimana memgembangkan empayar bersama Shaklee!

Daftar Ahli Shaklee ? Hubungi saya seperti di bawah:-
>>>Saya adalah pengedar Sah Shaklee (ID 929902)
>>>Cash On Delivery untuk customer sekitar Pangsapuri Sri Bintang, Subang Bestari, Kota Damansara, Sg Buloh, Kg Melayu Subang dan sekitarnya.
>>>Penghantaran terus ke depan pintu rumah anda melalui City Link, Pos Laju dan Gedex
>>>Anda boleh hubungi saya melalui:-

@@PM ke fanpage: www.facebook.com/supermomvitaminshoppe  - sila klik 'like' untuk info terkini
@@PM ke FB saya: www.facebook.com/Azlidaabdullah
@@SMS/ WHATSAPP: 012 9906728 (azlida)
@@Email: kedaivitaminfatin@gmail.com
@@Blog: www.kedaivitaminfatin@blogspot.com

Apa yang anda akan dapat sekiranya menjadi Customer saya?
1.            FREE CONSULTATION Selepas pembelian
2.            Jemputan Ke group Ekslusif khas untuk customer customer kami
Anda juga boleh mendapatkan info mengenai HQ Shaklee di:-
1.            www.shaklee.com.my
2.            untuk yang sudah menjadi ahli, bolehlah layari www.shaklee2u.com.my (khas untuk ahli shaklee sahaja)
Terima Kasih 

0 comments:

Post a Comment

Shareholic

Powered by Blogger.

Mengenai Saya

Mengenai Saya
Saya, Azlida Binti Abdullah adalah Pengedar Sah Shaklee Anda. ID Shaklee 929902

Whatsapp @ Sms @ Call

Whatsapp @ Sms  @ Call
Terus Hubungi Saya

Pengikhtirafan SIJIL HALAL SHAKLEE

Pengikhtirafan SIJIL HALAL SHAKLEE

Shaklee Go Online

Shaklee Go Online
Sangat mudah untuk berbisnes dgn Shaklee, Semuanya Online, Hubungi saya untuk info menjadi Ahli Shaklee

Fast Delivery

Fast Delivery
Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Pilihan COD di kawasan Section U5 Shah Alam, Kg Melayu Subang, Subang Perdana, Subang 2 Bestari, Bukit Subang, Denai Alam, Kota Damansara , sekitar Sungai Buloh, Ara Damansara, Bandar Utama Damansara dan Tmn Tun KL. Boleh PM saya atau email saja di kedaivitaminfatin@gmail.com juga sms/call di 012-9906728 untuk anda dapatkan suplemen semulajadi bagi PENYUSUAN BAYI, WANITA MENGANDUNG, BERPANTANG, BERDEPAN MASALAH ANAK KURANG SELERA MAKAN, ECZEMA, MASALAH KULIT, MASALAH BERAT BDN, KESUBURAN dan sebagainya.

Ingin Jana Pendapatan dengan Shaklee, Jom Sign Up dengan Saya

Ingin Jana Pendapatan dengan Shaklee, Jom Sign Up dengan Saya
Hubungi Saya Untuk Info Lanjut Bagaimana Menjadi Ahli Shaklee

PING