Terima kasih kerana mengunjungi laman blog saya. Di sini, saya akan kongsikan tentang vitamin untuk sihat dan cantik kepada anda semua. Semoga apa yang disampaikan di sini dapat memberi manfaat kepada anda. Terima kasih sekali lagi.

Friday 27 June 2014

Majlis Ilmu Shaklee bersama Master Lydzar Rusman

with 0 Comment
Salam semua. pagi ni saya nak share Majlis Ilmu yang diadakan oleh Nenek saya dalam Shaklee iaitu Master Lydzar. Saya sempat menhadirkan diri ke Majlis Ilmu bersama-sama downline saya iaitu Kak Suhaila Shahari. Kak Su ni memang semangat kalau menghadiri Majlis Ilmu. Lebih-lebih lagi berkaitan dengan Shaklee! Kelas pada kali ni sebenarnya untuk newbie. Untuk mereka yang baru jadi pengedar Shaklee. Skop slide yang diajar kali ni adalah berkaitan Produk, Marketing dan reward yang pihak Shaklee tawarkan kepada pihak SID. Sangat menarik penyampaian Master Lydzar. Segala ilmu dicurahkan tanpa berkira demi anak cucu dalam susur galur beliau. Tak rugi uols bernaung di bawah group Super Hebat ni! Peluang yang ada, jangan dilepaskan!

Jom layan gambar-gambar yang sempat diambil semasa Majlis Ilmu sedang berlangsung!

Sharing daripada Master Lydzar

Setiap program Shaklee yang diadakan memang ibu-ibu akan bawak sekali anak & suami. Mesra suami & anak2 lah katakan. Bonding time untuk family. So, mommy yang akan join Majlis ilmu, angkut je anak ngan suami tu ye. 

Tengok tu, anak anak sentiasa dekat dengan ibu masing-masing. Ibu pun selesa bila anak dekat dengan ibu, betul tak?

Sesi sharing dari Master Lydzar mengenai "Bagaimana nak pikat hati customer"

Disebabkan Kelas Sharing diadakan pada Hari Ibu, dapatlah celebrate hari ibu sama-sama. Happy kan!

So, uols yang nak rasa happy sambil berbisnes macam ni, macamana nak buat? First sekali, kenalah sign up dulu sebagai ahli Shaklee dengan saya. Lepas dah sign up, bolehlah kita join semua program yang disediakan dan jana income. Tak kisahlah sama ada uols pelajar Universiti ke, suri rumah ke, tengah cari keje past time yang jenis santai-santai kat umah tapi duit masyuk, ataupun ibu-ibu yang nak golek golek baring dengan anak, tapi, duit mashuk, silalah hubungi saya seperti berikut:-

>>>Saya adalah pengedar Sah Shaklee (ID 929902)
>>>Cash On Delivery untuk customer sekitar Pangsapuri Sri Bintang, Subang Bestari, Kota Damansara, Sg Buloh, Kg Melayu Subang dan sekitarnya.
>>>Penghantaran terus ke depan pintu rumah anda melalui City Link, Pos Laju dan Gedex
>>>Anda boleh hubungi saya melalui:-

@@PM ke fanpage: www.facebook.com/supermomvitaminshoppe  - sila klik 'like' untuk info terkini
@@PM ke FB saya: www.facebook.com/Azlidaabdullah
@@SMS/ WHATSAPP: 012 9906728 (azlida)
@@Email: kedaivitaminfatin@gmail.com
@@Blog: www.kedaivitaminfatin@blogspot.com

Apa yang anda akan dapat sekiranya menjadi Customer saya?
1.            FREE CONSULTATION Selepas pembelian
2.            Jemputan Ke group Ekslusif khas untuk customer customer kami
Anda juga boleh mendapatkan info mengenai HQ Shaklee di:-
1.            www.shaklee.com.my
2.            untuk yang sudah menjadi ahli, bolehlah layari www.shaklee2u.com.my (khas untuk ahli shaklee sahaja)
Terima Kasih 

0 comments:

Post a Comment

Shareholic

Powered by Blogger.

Mengenai Saya

Mengenai Saya
Saya, Azlida Binti Abdullah adalah Pengedar Sah Shaklee Anda. ID Shaklee 929902

Whatsapp @ Sms @ Call

Whatsapp @ Sms  @ Call
Terus Hubungi Saya

Pengikhtirafan SIJIL HALAL SHAKLEE

Pengikhtirafan SIJIL HALAL SHAKLEE

Shaklee Go Online

Shaklee Go Online
Sangat mudah untuk berbisnes dgn Shaklee, Semuanya Online, Hubungi saya untuk info menjadi Ahli Shaklee

Fast Delivery

Fast Delivery
Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Pilihan COD di kawasan Section U5 Shah Alam, Kg Melayu Subang, Subang Perdana, Subang 2 Bestari, Bukit Subang, Denai Alam, Kota Damansara , sekitar Sungai Buloh, Ara Damansara, Bandar Utama Damansara dan Tmn Tun KL. Boleh PM saya atau email saja di kedaivitaminfatin@gmail.com juga sms/call di 012-9906728 untuk anda dapatkan suplemen semulajadi bagi PENYUSUAN BAYI, WANITA MENGANDUNG, BERPANTANG, BERDEPAN MASALAH ANAK KURANG SELERA MAKAN, ECZEMA, MASALAH KULIT, MASALAH BERAT BDN, KESUBURAN dan sebagainya.

Ingin Jana Pendapatan dengan Shaklee, Jom Sign Up dengan Saya

Ingin Jana Pendapatan dengan Shaklee, Jom Sign Up dengan Saya
Hubungi Saya Untuk Info Lanjut Bagaimana Menjadi Ahli Shaklee

PING