Terima kasih kerana mengunjungi laman blog saya. Di sini, saya akan kongsikan tentang vitamin untuk sihat dan cantik kepada anda semua. Semoga apa yang disampaikan di sini dapat memberi manfaat kepada anda. Terima kasih sekali lagi.

Sunday 27 April 2014

Cinch Energy Tea Mix

with 0 Comment

Perbezaan Cinch Energy Tea Mix Shaklee:


  • Selamat, penggalak tenaga semulajadi
  • Ditambah dengan Taurina, meningkatkan tenaga dan ketahanan badan
  • Pilihan alternatif terbaik menggantikan minuman kopi, soda atau manisan untuk mengelakkan kecergasan tubuh
  • Tanpa gluten, tiada perasa tiruan, pewarna dan bahan pemanis

Kandungan Cinch Energy Tea Mix


Matcha Green Tea Powder
  • Disediakan secara semulajadi untuk menyimpan semua nutrient yang terdapat dalam daun termasuk serat, mineral dan antioksidan.
Red Tea Extract
  • Salah satu antioksidan yang dijumpai dalam teh merah, yang dikenali sebagai polifenol. Polifenol membantu kerosakan badan yang disebabkan oleh radikal bebas. Ia merupakan antioksidan yang begitu kuat dan dikaji sebagai pencegahan kanser dan sebagai agen yang boleh menghalang daripada merebak.
White Tea Extract
  • Juga dikenali sebagai teh hijau muda dengan mempunyai kandungan antioksidan yang lebih tinggi berbanding teh hijau
Rooibos Red Tea Extract
  • Tumbuhan unik yang berasal di Afrika Selatan, kaya dengan sebatian polifenol antioksidan. 
Pelbagai cara nak bancuh Tea boleh dipraktikkan. Boleh diminum secara panas atau sejuk.


Cinch Tea dibancuh dengan tambahan hirisan lemon @ halia


Apa kata mereka yang telah menggunakan Cinch Energy Tea Mix


TESTIMONI 1 - sila double klik untuk paparan yang lebih jelas



TESTIMONI 2- sila double klik untuk paparan yang lebih jelas


TESTIMONI 3- sila double klik untuk paparan yang lebih jelas


TESTIMONI 4- sila double klik untuk paparan yang lebih jelas


TESTIMONI 5- sila double klik untuk paparan yang lebih jelas


Untuk info lanjut berkaitan Cinch Energy Tea Mix, sila hubungi saya seperti berikut:-

Daftar sebagai ahli Shaklee (RM65.00 + RM10 (postage)) sekali seumur hidup untuk mendapatkan harga yang lebih jimat & menguntungkan...

Untuk mendapatkan Produk & Maklumat lanjut boleh hubungi saya seperti di bawah yea:-

>>>Saya adalah pengedar Sah Shaklee (ID 929902)
>>>Cash On Delivery untuk customer sekitar Pangsapuri Sri Bintang, Subang Bestari, Kota Damansara, Sg Buloh, Kg Melayu Subang dan sekitarnya.
>>>Penghantaran terus ke depan pintu rumah anda melalui City Link, Pos Laju dan Gedex
>>>Anda boleh hubungi saya melalui:-

@@PM ke fanpage: www.facebook.com/supermomvitaminshoppe  - sila klik 'like' untuk info terkini
@@PM ke FB saya: www.facebook.com/Azlidaabdullah
@@SMS/ WHATSAPP: 012 9906728 (azlida)
@@Email: kedaivitaminfatin@gmail.com
@@Blog: www.kedaivitaminfatin@blogspot.com

Apa yang anda akan dapat sekiranya menjadi Customer saya?
1.            FREE CONSULTATION Selepas pembelian
2.            Jemputan Ke group Ekslusif khas untuk customer customer kami
Anda juga boleh mendapatkan info mengenai HQ Shaklee di:-
1.            www.shaklee.com.my
2.            untuk yang sudah menjadi ahli, bolehlah layari www.shaklee2u.com.my (khas untuk ahli shaklee sahaja)
Terima Kasih 

0 comments:

Post a Comment

Shareholic

Powered by Blogger.

Mengenai Saya

Mengenai Saya
Saya, Azlida Binti Abdullah adalah Pengedar Sah Shaklee Anda. ID Shaklee 929902

Whatsapp @ Sms @ Call

Whatsapp @ Sms  @ Call
Terus Hubungi Saya

Pengikhtirafan SIJIL HALAL SHAKLEE

Pengikhtirafan SIJIL HALAL SHAKLEE

Shaklee Go Online

Shaklee Go Online
Sangat mudah untuk berbisnes dgn Shaklee, Semuanya Online, Hubungi saya untuk info menjadi Ahli Shaklee

Fast Delivery

Fast Delivery
Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Pilihan COD di kawasan Section U5 Shah Alam, Kg Melayu Subang, Subang Perdana, Subang 2 Bestari, Bukit Subang, Denai Alam, Kota Damansara , sekitar Sungai Buloh, Ara Damansara, Bandar Utama Damansara dan Tmn Tun KL. Boleh PM saya atau email saja di kedaivitaminfatin@gmail.com juga sms/call di 012-9906728 untuk anda dapatkan suplemen semulajadi bagi PENYUSUAN BAYI, WANITA MENGANDUNG, BERPANTANG, BERDEPAN MASALAH ANAK KURANG SELERA MAKAN, ECZEMA, MASALAH KULIT, MASALAH BERAT BDN, KESUBURAN dan sebagainya.

Ingin Jana Pendapatan dengan Shaklee, Jom Sign Up dengan Saya

Ingin Jana Pendapatan dengan Shaklee, Jom Sign Up dengan Saya
Hubungi Saya Untuk Info Lanjut Bagaimana Menjadi Ahli Shaklee

PING