Terima kasih kerana mengunjungi laman blog saya. Di sini, saya akan kongsikan tentang vitamin untuk sihat dan cantik kepada anda semua. Semoga apa yang disampaikan di sini dapat memberi manfaat kepada anda. Terima kasih sekali lagi.

Saturday 5 April 2014

Kebaikan Ostematrix Shaklee Untuk Kekuatan Tulang Dan Gigi

with 0 Comment
Assalamualaikum dan Selamat Petang. Petang ni saya nak berkongsi mengenai Kebaikan Ostematrik Shaklee Untuk kekuatan Tulang dan gigi. Tulang dan gigi merupakan organ yang penting di dalam badan kita. Yelah, bayangkan kalau di usia muda lagi, dah tak dek gigi...hihi..kenapa tak dek gigi? sebab gigi dah tercabut sebab gigi tak kuat, kan? So, nak gigi dan tulang yang kuat tak? kalau nak, jomlah kita amalkan pengambilan Ostematrix Shaklee dari sekarang, Okeh?




Siapa Yang Memerlukan Kebaikan Ostematrix Shaklee?

  1. Ibu mengandung
  2. Orang tua
  3. Sakit gigi
  4. Orang yang bersukan
  5. Orang yang sembelit
  6. Ibu menyusu
  7. Gastrik
  8. Migrain
  9. Morning sickness
  10. Lenguh badan
  11. Kejang kaki

Kelebihan Ostematrix Shaklee

  • Membantu dalam pembentukan tulang dan gigi yang yang sihat dan kuat
  • Mengelakkan penyakit osteoporosis
  • Memulihkan kekejangan
  • Mengurangkan stress
  • Menstabilkan tekanan darah
  • mengurangkan sakit semasa haid
  • Membantu dalam masalah gastrik
Testimoni Pengguna Yang Telah Menggunakan Ostematrix, jom baca di bawah:-




Maklumat lanjut boleh hubungi saya seperti di bawah yea:-

>>>Saya adalah pengedar Sah Shaklee (ID 929902)

>>>Cash On Delivery untuk customer sekitar Pangsapuri Sri Bintang, Subang Bestari, Kota Damansara, Sg Buloh, Kg Melayu Subang dan sekitarnya.
>>>Penghantaran terus ke depan pintu rumah anda melalui City Link, Pos Laju dan Gedex
>>>Anda boleh hubungi saya melalui:-

@@PM ke fanpage: www.facebook.com/supermomvitaminshoppe  - sila klik 'like' untuk info terkini
@@PM ke FB saya: www.facebook.com/Azlidaabdullah
@@SMS/ WHATSAPP: 012 9906728 (azlida)
@@Email: kedaivitaminfatin@gmail.com
@@Blog: www.kedaivitaminfatin@blogspot.com

Apa yang anda akan dapat sekiranya menjadi Customer saya?
1.            FREE CONSULTATION Selepas pembelian
2.            Jemputan Ke group Ekslusif khas untuk customer customer kami
Anda juga boleh mendapatkan info mengenai HQ Shaklee di:-
1.            www.shaklee.com.my
2.            untuk yang sudah menjadi ahli, bolehlah layari www.shaklee2u.com.my (khas untuk ahli shaklee sahaja)
Terima Kasih 








0 comments:

Post a Comment

Shareholic

Powered by Blogger.

Mengenai Saya

Mengenai Saya
Saya, Azlida Binti Abdullah adalah Pengedar Sah Shaklee Anda. ID Shaklee 929902

Whatsapp @ Sms @ Call

Whatsapp @ Sms  @ Call
Terus Hubungi Saya

Pengikhtirafan SIJIL HALAL SHAKLEE

Pengikhtirafan SIJIL HALAL SHAKLEE

Shaklee Go Online

Shaklee Go Online
Sangat mudah untuk berbisnes dgn Shaklee, Semuanya Online, Hubungi saya untuk info menjadi Ahli Shaklee

Fast Delivery

Fast Delivery
Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Pilihan COD di kawasan Section U5 Shah Alam, Kg Melayu Subang, Subang Perdana, Subang 2 Bestari, Bukit Subang, Denai Alam, Kota Damansara , sekitar Sungai Buloh, Ara Damansara, Bandar Utama Damansara dan Tmn Tun KL. Boleh PM saya atau email saja di kedaivitaminfatin@gmail.com juga sms/call di 012-9906728 untuk anda dapatkan suplemen semulajadi bagi PENYUSUAN BAYI, WANITA MENGANDUNG, BERPANTANG, BERDEPAN MASALAH ANAK KURANG SELERA MAKAN, ECZEMA, MASALAH KULIT, MASALAH BERAT BDN, KESUBURAN dan sebagainya.

Ingin Jana Pendapatan dengan Shaklee, Jom Sign Up dengan Saya

Ingin Jana Pendapatan dengan Shaklee, Jom Sign Up dengan Saya
Hubungi Saya Untuk Info Lanjut Bagaimana Menjadi Ahli Shaklee

PING