Terima kasih kerana mengunjungi laman blog saya. Di sini, saya akan kongsikan tentang vitamin untuk sihat dan cantik kepada anda semua. Semoga apa yang disampaikan di sini dapat memberi manfaat kepada anda. Terima kasih sekali lagi.

Thursday 2 October 2014

Saya Penjual ESP terbaik di Malaysia!!

with 0 Comment
Salam semua. Hari ke dua promosi ESP Beli 6 Percuma 1 berlangsung. Khas untuk peminat ESP kawasan Subang Bestari, bolehlah dapatkan stok ESP anda dengan saya yea. Hubungi saya melalui mesej atau whatsapp 012.9906728. Saya akan membuat penghantaran ke rumah anda! Untuk mereka yang berada di luar kawasan yang saya sebut di atas tu, jangan risau, saya akan hantar juga kepada anda, tetapi, melalui Pekhidmatan Poslaju lah yea. ^_^. Sebelum tu, baca Kebaikan ESP di sini.



Kenapa ESP menjadi kegilaan ramai wanita


Esp merupakan produk 'Hot' Shaklee. Mana tak nyatanya setiap wanita yang mencuba produk ni, mesti jatuh cinta dengan rasanya. ESP soya Non Gmo, bukan seperti soya yang berada di pasaran ye. Untuk menghasilkan 850gm ESP (setong), memerlukan 30kg soya yang diproses.


ESP Sebagai Sumber Protein Untuk Melengkapkan Diet anda

Pelbagai makanan yang boleh diambil sebagai sumber Protein, contohnya dari sumber daging, kekacang, susu, dan lain-lain. Tapi, cukupkah pengambilan Protein kita dalam menu harian kita? Kalau belum cukup, salah satu cara untuk melengkapkan diet harian kita adalah dengan  amalkan pengambilan Protein dari sumber luar. Contohnya, mengamalkan ESP. Baca sini sebab badan kita memerlukan Supplement.


Sempena Bulan October Promosi Beli 6 PERCUMA 1, masih belum terlambat untuk mendapatkan tong ESP anda!! Harga runcit setong ESP adalah RM150.00. Untuk lebih jimat, anda bolehlah beli 6 tong, PERCUMA 1.Boleh berkongsi dengan adik-beradik, kawan pejabat, jiran-jiran atau sesiapa jelah yang anda kenal. Tak kenal, maka tak cinta, kan! Klik sini untuk pelbagai resepi ESP yang boleh kita cuba!

Jika anda anda soalan yang bermain di fikiran, bagaimana saya boleh mendapatkan ESP pada harga JIMAT, baca sini cara-caranya. Mudah, kan? Jangan fikir panjang-panjang, susah nak dapat peluang macam nie lagi! 


Jika ada sebarang pertanyaan, sila hubungi saya seperti di bawah.


0 comments:

Post a Comment

Shareholic

Powered by Blogger.

Mengenai Saya

Mengenai Saya
Saya, Azlida Binti Abdullah adalah Pengedar Sah Shaklee Anda. ID Shaklee 929902

Whatsapp @ Sms @ Call

Whatsapp @ Sms  @ Call
Terus Hubungi Saya

Pengikhtirafan SIJIL HALAL SHAKLEE

Pengikhtirafan SIJIL HALAL SHAKLEE

Shaklee Go Online

Shaklee Go Online
Sangat mudah untuk berbisnes dgn Shaklee, Semuanya Online, Hubungi saya untuk info menjadi Ahli Shaklee

Fast Delivery

Fast Delivery
Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Pilihan COD di kawasan Section U5 Shah Alam, Kg Melayu Subang, Subang Perdana, Subang 2 Bestari, Bukit Subang, Denai Alam, Kota Damansara , sekitar Sungai Buloh, Ara Damansara, Bandar Utama Damansara dan Tmn Tun KL. Boleh PM saya atau email saja di kedaivitaminfatin@gmail.com juga sms/call di 012-9906728 untuk anda dapatkan suplemen semulajadi bagi PENYUSUAN BAYI, WANITA MENGANDUNG, BERPANTANG, BERDEPAN MASALAH ANAK KURANG SELERA MAKAN, ECZEMA, MASALAH KULIT, MASALAH BERAT BDN, KESUBURAN dan sebagainya.

Ingin Jana Pendapatan dengan Shaklee, Jom Sign Up dengan Saya

Ingin Jana Pendapatan dengan Shaklee, Jom Sign Up dengan Saya
Hubungi Saya Untuk Info Lanjut Bagaimana Menjadi Ahli Shaklee

PING