Terima kasih kerana mengunjungi laman blog saya. Di sini, saya akan kongsikan tentang vitamin untuk sihat dan cantik kepada anda semua. Semoga apa yang disampaikan di sini dapat memberi manfaat kepada anda. Terima kasih sekali lagi.

Tuesday 7 October 2014

Kulit Cantik Bebas Jerawat Dengan ESP dan Vitamin E Shaklee

with 0 Comment

Belek-belek muka kat cermin, rasa geram betul. Mana taknya nampak jerawat baru tumbuh, mulalah muncul bintik-bintik kemerahan, kemudian, bernanah. Kalau dah bernanah tu, memang dah tak sanggup dah nak tengok cermin, Rasa macam nak picit-picit jerk, tapi, kalau picit, lagilah akan meninggalkan parut jerawat! Aduh, macamana ni? 

Hah, jangan pening-pening. Saya akan membantu uols mencegah dan menghilangkan parut jerawat yang tak diundang di muka tu dengan ESP dan Vitamin E. Kenapa ESP dan Vitamin E? Sebabnya kedua-duanya mempunyai kelebihan masing-masing untuk membantu masalah Jerawat dan Parut yang tak cantik, tu kan! 



Apa Itu Jerawat?

Jerawat secara amnya merupakan suatu fenomena biological yang terjadi pada kulit akibat dari masalah keradangan tisu pada bahagian kelenjar minyak di kulit manusia. Ianya sering muncul pada bahagian kulit yang selalu berminyak seperti kulit muka dan kulit badan. Berdasarkan kajian yang dijalankan dalam bidang perubatan dermatologi telah menemukan hampir 50 jenis jerawat telah menjadi masalah kepada lelaki dan wanita. Jerawat; bahasa Inggeris “Acne Vulgaris”, iaitu masalah kulit yang berlaku pada Pilosebaceous (terdiri daripada rongga rambut dan kelenjar minyak)pada bahagian kulit. Masalah jerawat selalunya sering dialami oleh golongan remaja akil baligh dan dewasa disebabkan oleh perubahan hormon badan yang normal.

Jenis-Jenis Jerawat

  • Acne Vulgaris (Jerawat Biasa)
  • Acne Vulgaris (Jerawat Serius)
  • Acne Rosacea (Jerawat Kronik)
  • Pyodermafaciale folliculiti
Faktor Penyebab Munculnya Jerawat
  • Ketidakseimbangan hormon
  • Faktor persekitaran
  • Faktor Tekanan

Tips Untuk Mengelakkan Masalah Jerawat 

  • Menjaga Pemakanan
    • Kulit biasanya mempunyai diet pemakanan yang tersusun, ini kerana faktor makanan juga mampu mejadi penyebab kepada masalah kulit.
  • Minum Air Secukupnya
    • Pengambilan air yang secukupnya dalam diet sangat digalakkan kerana ia membantu menyahtoksin dari tubuh.
    • Adalah disarankan meminum air sebanyak 2.5 liter sehingga 3 liter sehari.
  • Jauhi Makanan Tertentu
    • Pastikan makanan yang diambil bukan dari jenis bergoreng, berminyak dan pedas untuk mengelakkan jerawat tumbuh dengan mudah.


Apa Kata Mereka yang Telah Merasai Sendiri Kebaikan ESP dan Vitamin E dalam Membantu Masalah Jerawat

TESTIMONI 1 (sila double klik pada image untuk gambar yang lebih jelas)


 TESTIMONI 2 (sila double klik pada image untuk gambar yang lebih jelas)



 TESTIMONI 3 (sila double klik pada image untuk gambar yang lebih jelas)


 TESTIMONI 4 (sila double klik pada image untuk gambar yang lebih jelas)



 TESTIMONI 5 (sila double klik pada image untuk gambar yang lebih jelas)




 TESTIMONI 6 (sila double klik pada image untuk gambar yang lebih jelas)


 TESTIMONI 7 (sila double klik pada image untuk gambar yang lebih jelas)


 TESTIMONI 8 (sila double klik pada image untuk gambar yang lebih jelas)



 TESTIMONI 9 (sila double klik pada image untuk gambar yang lebih jelas)


 TESTIMONI 10 (sila double klik pada image untuk gambar yang lebih jelas)


 TESTIMONI 11 (sila double klik pada image untuk gambar yang lebih jelas)



 TESTIMONI 12 (sila double klik pada image untuk gambar yang lebih jelas)



 TESTIMONI 13 (sila double klik pada image untuk gambar yang lebih jelas)


 TESTIMONI 14 (sila double klik pada image untuk gambar yang lebih jelas)


Ramai yang memberi maklumbalas positif selepas mengamalkan pengambilan ESP dan Vitamin E secara konsisten. Harga Runcit untuk setong ESP ialah RM150.00 dan Sebotol Vitamin E adalah RM149.00Sila Klik bawah untuk beli terus secara online. Ikuti sahaja arahan yang diberikan dan Pihak Shaklee akan poskan terus kepada anda atau boleh juga menghubungi saya untuk membuat belian dari saya atau Klik di SINI untuk mengetahui cara-cara mendapatkan PENJIMATAN sebanyak 20% dari harga Runcit.


Nota:
* Setong ESP mengandungi 850gm. Sebotol Vitamin E mengandungi 120 biji. Sebiji sehari.
* Pembelian dengan saya akan mendapat konsultansi berkaitan produk dan cara makan daripada saya secara PERCUMA dan akan dimasukkan ke dalam Group Ekslusif di Facebook. 

Jangan segan-segan untuk hubungi saya seperti berikut dan terima kasih kerana sudi membaca perkongsian saya mengenai Kulit Cantik Bebas Jerawat Dengan ESP dan Vitamin E Shaklee!



Rujukan:
http://www.drhasseenah.com
http://ms.wikipedia.org/wiki/Jerawat
www.shaklee.com.my

0 comments:

Post a Comment

Shareholic

Powered by Blogger.

Mengenai Saya

Mengenai Saya
Saya, Azlida Binti Abdullah adalah Pengedar Sah Shaklee Anda. ID Shaklee 929902

Whatsapp @ Sms @ Call

Whatsapp @ Sms  @ Call
Terus Hubungi Saya

Pengikhtirafan SIJIL HALAL SHAKLEE

Pengikhtirafan SIJIL HALAL SHAKLEE

Shaklee Go Online

Shaklee Go Online
Sangat mudah untuk berbisnes dgn Shaklee, Semuanya Online, Hubungi saya untuk info menjadi Ahli Shaklee

Fast Delivery

Fast Delivery
Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Pilihan COD di kawasan Section U5 Shah Alam, Kg Melayu Subang, Subang Perdana, Subang 2 Bestari, Bukit Subang, Denai Alam, Kota Damansara , sekitar Sungai Buloh, Ara Damansara, Bandar Utama Damansara dan Tmn Tun KL. Boleh PM saya atau email saja di kedaivitaminfatin@gmail.com juga sms/call di 012-9906728 untuk anda dapatkan suplemen semulajadi bagi PENYUSUAN BAYI, WANITA MENGANDUNG, BERPANTANG, BERDEPAN MASALAH ANAK KURANG SELERA MAKAN, ECZEMA, MASALAH KULIT, MASALAH BERAT BDN, KESUBURAN dan sebagainya.

Ingin Jana Pendapatan dengan Shaklee, Jom Sign Up dengan Saya

Ingin Jana Pendapatan dengan Shaklee, Jom Sign Up dengan Saya
Hubungi Saya Untuk Info Lanjut Bagaimana Menjadi Ahli Shaklee

PING