Terima kasih kerana mengunjungi laman blog saya. Di sini, saya akan kongsikan tentang vitamin untuk sihat dan cantik kepada anda semua. Semoga apa yang disampaikan di sini dapat memberi manfaat kepada anda. Terima kasih sekali lagi.

Wednesday 1 October 2014

Resepi ESP yang patut dicuba!

with 0 Comment

OCTOBER promosi ESP!!

Sempena Promosi ESP Beli 6 Percuma 1 bulan October, petang ni saya nak share Resepi ESP yang boleh anda cuba. ESP dihasilkan daripasa saya Non - GMO. Rasa dia soya, tapi taklah seperti soya kotak yang kita beli kat kedai tu. Sebelum tu, boleh baca kebaikan ESP di sini.


Pelbagai Variasi Resepi ESP

RESEPI 1 (ESP + FRESH MILK)
Resepi pertama ni memang antara salah satu feveret saya. Memang yummy dan creamy rasa dia. Ni gambar ihsan dari Pak Google saya pinjam. Biasa saya bancuh 1 sudu besar ESP & susu. Goncang menggunakan Shaker supaya larut sekata. 

RESEPI ESP
ESP + Low Fat Milk

ESP + Strawberry Fresh Milk
ESP + Mealshake + Fresh Milk
ESP + Susu Rendah Lemak HL
ESP + VICO

RESEPI 2 (ESP + Juice )

ESP + Jus Guava
ESP + Nestle Bliss

ESP + Performance Drink + Marigold Peel Fresh
Resepi Smoothies. Kalau anda suka, bolehlah cuba
Lychee Smoothies untuk penggemar Lychee

Ini pula untuk penggemar makanan Sunnah. Boleh juga campurkan ESP + Susu kambing + Kurma. Terpulang lah kepada kreativiti uols jugak untuk pelbagaikan resepi untuk rasa yang anda nak.
ESP + Susu kambing + Kurma
Banyaknya resepi ESP! Dah fikir nak cuba yang mana satu? tambah lagi senarai Resepi ESP. Boleh cuba mengikut citarasa masing-masing. Resepi di bawah pun boleh cuba kalau anda suka!


Apa kata Pengguna ESP?

Testimoni 1 (Sila double klik untuk imej lebih jelas)

ESP membantu masalah susu merudum

Testimoni 2 (Sila double klik untuk imej lebih jelas)
ESP membantu masalah jerawat

Testimoni 3 (Sila double klik untuk imej lebih jelas)

ESP membantu masalah cepat lapar

Testimoni 4 (Sila double klik untuk imej lebih jelas)

ESP membantu masalah jerawat teruk


Testimoni 5 (Sila double klik untuk imej lebih jelas)

Kulit wajah bertambah cantik & berseri dengan ESP


Nampak sedap je kan Resepi di atas tu kan, Sempena harga Promosi, tekan dibawah untuk membeli terus secara ONLINE. Harga sebotol ESP adalah RM150. Daftar ahli Shaklee untuk penjimatan sehingga 20%. 

Sila Klik!
Untuk info lanjut, boleh hubungi saya seperti di bawah.






0 comments:

Post a Comment

Shareholic

Powered by Blogger.

Mengenai Saya

Mengenai Saya
Saya, Azlida Binti Abdullah adalah Pengedar Sah Shaklee Anda. ID Shaklee 929902

Whatsapp @ Sms @ Call

Whatsapp @ Sms  @ Call
Terus Hubungi Saya

Pengikhtirafan SIJIL HALAL SHAKLEE

Pengikhtirafan SIJIL HALAL SHAKLEE

Shaklee Go Online

Shaklee Go Online
Sangat mudah untuk berbisnes dgn Shaklee, Semuanya Online, Hubungi saya untuk info menjadi Ahli Shaklee

Fast Delivery

Fast Delivery
Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Pilihan COD di kawasan Section U5 Shah Alam, Kg Melayu Subang, Subang Perdana, Subang 2 Bestari, Bukit Subang, Denai Alam, Kota Damansara , sekitar Sungai Buloh, Ara Damansara, Bandar Utama Damansara dan Tmn Tun KL. Boleh PM saya atau email saja di kedaivitaminfatin@gmail.com juga sms/call di 012-9906728 untuk anda dapatkan suplemen semulajadi bagi PENYUSUAN BAYI, WANITA MENGANDUNG, BERPANTANG, BERDEPAN MASALAH ANAK KURANG SELERA MAKAN, ECZEMA, MASALAH KULIT, MASALAH BERAT BDN, KESUBURAN dan sebagainya.

Ingin Jana Pendapatan dengan Shaklee, Jom Sign Up dengan Saya

Ingin Jana Pendapatan dengan Shaklee, Jom Sign Up dengan Saya
Hubungi Saya Untuk Info Lanjut Bagaimana Menjadi Ahli Shaklee

PING