Terima kasih kerana mengunjungi laman blog saya. Di sini, saya akan kongsikan tentang vitamin untuk sihat dan cantik kepada anda semua. Semoga apa yang disampaikan di sini dapat memberi manfaat kepada anda. Terima kasih sekali lagi.

Sunday 12 October 2014

Kebaikan Zinc Complex Shaklee

with 0 Comment
Zinc Complex Shaklee

Zink merupakan mineral yang perlu ada dalam setiap sel tubuh kita. Ia merangsang tindakan bagi 100 enzim iaitu bahan-bahan yang menggalakkan reaksi-reaksi biokimia dalam tubuh kita.


Kebaikan Zink Complex

  • Merupakan faktor dalam memelihara kesihatan yang baik
  • Membantu dalam mematabolismekan karbohidrat, lemak dan protein.
  • Menyediakan kalsium untuk memelihara kesihatan
  • Satu tablet membekalkan 100% Nilai Harian bagi Zink
  • Dirumus dengan Zink Glukonat yang mempunyai bio yang tinggi di dalam bes alfalfa dan barli panggang
  • Dengan rumusan sayur-sayuran
  • Membantu masalah kesuburan di kalangan kaum lelaki
  • Membantu masalah jerawat (bernanah). Membantu mengecutkan jerawat.
  • Membantu mempercepatkan pemulihan luka (untuk pengidap Diabetes)
  • Membantu masalah jeragat

Kebaikan Zink Complex kepada Ibu Selepas Melahirkan Anak
  • Membantu penyembuhan luka bersalin sama ada bersalin normal atau secara pembedahan.
  • Membantu masalah kelesuan
  • Mengelakkan jangkitan
  • Membantu masalah keguguran rambut 
Zink Dapat Meningkatkan Daya Ingatan dan Tempoh Penumpuan

Campuran Supplemen  Zink ke dalam sajian bagi mereka yang sedang menuntut di sekolah membawa kepada peningkatan daya ingatan dan tempoh penumpuan. Berdasarkan penyelidikan awal yang dijalankan di Pusat Penyelidikan Pemakanan Manusia Grand Forjs, Jabatan Pertanian Amerika di Utara Dakota. Dalam Kajian tersebut, kanak-kanak yang diberi zink sebanyak 20mg dalam lima hari seminggu selama 10 hingga 12 minggu mempunyai daya ingatan yang lebih baik dan tempoh penumpuan yang lebih panjang berbanding dengan mereka yang tidak menerima supplement zink.

Testimoni Pengguna Zink Untuk Masalah Kesuburan (Sila double klik untuk imej lebih jelas)

kesuburan

Testimoni Pengguna Zink untuk Masalah Rambut Gugur (Sila double klik untuk imej lebih jelas)


Testimoni Pengguna Zink untuk Masalah Rambut Gugur (Sila double klik untuk imej lebih jelas)


Harga Runcit sebotol Zinc Complex adalah RM33.75. Uols boleh membeli terus secara ONLINE di bawah. Sila klik di bawah untuk membeli secara online. Ikut sahaja arahan yang diberikan. 

Sila Klik Untuk Membuat Belian Secara ONLINE

ATAU


Anda juga boleh mendapatkan pembelian dengan diskaun 20% dengan mendaftar sebagai Ahli Shaklee terlebih dahulu. Juga boleh hubungi saya seperti berikut. Terima kasih kerana sudi membaca perkongsian saya mengenai Kebaikan Zinc Complex Shaklee.




Nota: Produk ini mengandungi alfalfa(MedicagoSativa). Individu yang mengidap Lupus Eritematosus Sitemik perlu meminta khidmat rundingan pakar sebelum mengambil produk ini.

Disclaimer: Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit.

Rujukan:

www.shaklee.com.my
Buku Panduan Produk Shaklee

0 comments:

Post a Comment

Shareholic

Powered by Blogger.

Mengenai Saya

Mengenai Saya
Saya, Azlida Binti Abdullah adalah Pengedar Sah Shaklee Anda. ID Shaklee 929902

Whatsapp @ Sms @ Call

Whatsapp @ Sms  @ Call
Terus Hubungi Saya

Pengikhtirafan SIJIL HALAL SHAKLEE

Pengikhtirafan SIJIL HALAL SHAKLEE

Shaklee Go Online

Shaklee Go Online
Sangat mudah untuk berbisnes dgn Shaklee, Semuanya Online, Hubungi saya untuk info menjadi Ahli Shaklee

Fast Delivery

Fast Delivery
Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Pilihan COD di kawasan Section U5 Shah Alam, Kg Melayu Subang, Subang Perdana, Subang 2 Bestari, Bukit Subang, Denai Alam, Kota Damansara , sekitar Sungai Buloh, Ara Damansara, Bandar Utama Damansara dan Tmn Tun KL. Boleh PM saya atau email saja di kedaivitaminfatin@gmail.com juga sms/call di 012-9906728 untuk anda dapatkan suplemen semulajadi bagi PENYUSUAN BAYI, WANITA MENGANDUNG, BERPANTANG, BERDEPAN MASALAH ANAK KURANG SELERA MAKAN, ECZEMA, MASALAH KULIT, MASALAH BERAT BDN, KESUBURAN dan sebagainya.

Ingin Jana Pendapatan dengan Shaklee, Jom Sign Up dengan Saya

Ingin Jana Pendapatan dengan Shaklee, Jom Sign Up dengan Saya
Hubungi Saya Untuk Info Lanjut Bagaimana Menjadi Ahli Shaklee

PING