Terima kasih kerana mengunjungi laman blog saya. Di sini, saya akan kongsikan tentang vitamin untuk sihat dan cantik kepada anda semua. Semoga apa yang disampaikan di sini dapat memberi manfaat kepada anda. Terima kasih sekali lagi.

Monday 24 November 2014

Set Vitamin Untuk Tekanan Darah Tinggi

with 0 Comment

Salam semua, perkongsian entri kali ni mengenai Vitamin yang membantu untuk menurunkan Tekanan Darah Tinggi. 


Cadangan Vitamin Untuk Yang Menghadapi Masalah Darah Tinggi.

~ Kebaikan Omega 3 Untuk Membantu Tekanan Darah Tinggi ~

  • Melancarkan peredaran darah
  • Mengoptimumkan fungsi jantung
  • Menurunkan kadar kolesterol, menurunkan bacaan tekanan darah tinggi.
  • Menurunkan kadar LDL (kolesterol tidak baik)
  • Membantu meningkatkan HDL (kolesterol baik)
  • Pengambilan asid lemak Omega 3 seperti AHA dan DHA boleh mengurangkan risiko sakit jantung koronari
  • Omega 3 di dalam Omegaguard membantu menurunkan paras trigliserida.
  • Secara teorinya, saintis berpendapat Omega 3 akan memperlahankan pemendapan kolesterol pada dinding saluran darah dan mengurangkan 'inflamasi' mikro di seluruh tubuh manusia. 
Cara pengambilan:-
2 kali sehari, 2-3 biji selepas makan

~ Kebaikan Lecithin ~


  • Memecahkan lemak
  • Membersihkan dinging salur darah, pengambilan tambahan membantu mengemulsi dan metabolisme lemak, kolesterol dan trigliserid di dalam tubuh.
  • Memperbaiki  tekanan darah tinggi dengan menghalang arteriosklerosis, menggalakkan peredaran darah
  • Merendahkan paras kolesterol
Cadangan Pengambilan:-
3 biji selepas makan. 2 kali sehari.

~ Kebaikan Garlic ~

  • Membantu memoderatekan tekanan darah tinggi. 
    • Kajian menunjukkan pengambilan 2-4 tablet garlic akan menurunkan tinggi dengan 8 point. 
    • Membantu menurunkan kolesterol, LDL, trigliserid dan kelikatan darah, mengurangkan bekuan darah, meningkatkan HDL, melindungi jantung dan menghalang strok dan penyakit koronari.
Cadangan pengambilan:-
Untuk pemeliharaan kesihatan: 2 tablet sehari selepas makan

~ Kebaikan Alfalfa ~


  • Alfalfa membantu menyingkirkan lemak dan kolesterol 
    • Kajian klinikal terbukti bahawa penggunaan jangkamasa panjang daripada alfalfa akan menghapuskan lemak, mengurangkan kolesterol, mencegah penyakit jantung, strok dan darah tinggi. 
    • Hanya Alfalfa sahaja mengandungi saponin seperti span yang bertindak sebagai serat yang menyerap kolesterol
Cadangan Pengambilan:-

10 biji, 2 kali selepas makan

Selesai sudah perkongsian mengenai jenis Vitamin yang uols boleh amalkan jika hendak menurunkan Tekanan darah tinggi dengan cara semulajadi. Kenapa saya kata begitu? kerana Vitamin Shaklee adalah menggunakan bahan semulajadi, tiada bahan pengawet, bahan pewarna dan bahan yang merbahayakan kesihatan manusia. 

Jangan fikir lama-lama jika uols sayangkan seseorang yang memang mengidap tekanan darah tinggi. Boleh hubungi saya seperti berikut:

Azlida Abdullah
012 9906728
Facebook: Azlida Abdullah
SID: 929902
COD: Subang Bestari/ Kota Damansara/ Sg Buloh

SILA KLIK untuk membuat belian untuk SET Vitamin Di atas

Sila KLIK DI SINI untuk pembelian terus Set Tekanan Darah Tinggi (Omegaguard + Lecithin + Garlic + Alfalfa)

 Suka saya ingatkan, Konsultansi berkaitan Produk hanya ekslusif untuk customer saya sahaja tau!

0 comments:

Post a Comment

Shareholic

Powered by Blogger.

Mengenai Saya

Mengenai Saya
Saya, Azlida Binti Abdullah adalah Pengedar Sah Shaklee Anda. ID Shaklee 929902

Whatsapp @ Sms @ Call

Whatsapp @ Sms  @ Call
Terus Hubungi Saya

Pengikhtirafan SIJIL HALAL SHAKLEE

Pengikhtirafan SIJIL HALAL SHAKLEE

Shaklee Go Online

Shaklee Go Online
Sangat mudah untuk berbisnes dgn Shaklee, Semuanya Online, Hubungi saya untuk info menjadi Ahli Shaklee

Fast Delivery

Fast Delivery
Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Pilihan COD di kawasan Section U5 Shah Alam, Kg Melayu Subang, Subang Perdana, Subang 2 Bestari, Bukit Subang, Denai Alam, Kota Damansara , sekitar Sungai Buloh, Ara Damansara, Bandar Utama Damansara dan Tmn Tun KL. Boleh PM saya atau email saja di kedaivitaminfatin@gmail.com juga sms/call di 012-9906728 untuk anda dapatkan suplemen semulajadi bagi PENYUSUAN BAYI, WANITA MENGANDUNG, BERPANTANG, BERDEPAN MASALAH ANAK KURANG SELERA MAKAN, ECZEMA, MASALAH KULIT, MASALAH BERAT BDN, KESUBURAN dan sebagainya.

Ingin Jana Pendapatan dengan Shaklee, Jom Sign Up dengan Saya

Ingin Jana Pendapatan dengan Shaklee, Jom Sign Up dengan Saya
Hubungi Saya Untuk Info Lanjut Bagaimana Menjadi Ahli Shaklee

PING