Terima kasih kerana mengunjungi laman blog saya. Di sini, saya akan kongsikan tentang vitamin untuk sihat dan cantik kepada anda semua. Semoga apa yang disampaikan di sini dapat memberi manfaat kepada anda. Terima kasih sekali lagi.

Sunday 30 November 2014

Pencuci Muka Nutriwhite Jimat Sehingga 6 Bulan

with 0 Comment
Salam semua. Entri kali ni saya nak share tentang Pencuci Muka Nutriwhite.
Saya sangat mencadangkan anda membaca perkongsian saya sehingga habis jika anda seorang:-


~ Pengguna yang Bijak
~ Pengguna  yang cermat dan berhemah
~ Seorang pengguna yang sedang mencari pencuci muka yang semulajadi tanpa bahan kimia, pewarna dan pewangi
~Seorang yang sangat cerewet dengan bahan kandungan pencuci muka
~Seorang pengguna yang nak dapat kesan bersih dan lembut selepas muka dicuci
~Seorang pengguna yang sedang mencari pencuci muka yang tahan lama sehingga dalam tempoh setahun anda hanya perlu membeli 2 sahaja tiub pencuci muka

Apa lagi yang BESTnya Pencuci Muka Nutriwhite ini:

- Membersihkan dan menyegarkan kulit
- Mengandungi rumpai laut yang menghilangkan kotoran, membuang sel-sel mati dan menengangkan 
- Alga Hijau menyahtoksin dan melembapkan
- Strawberi  Begonia mencerahkan dan mengimbangkan pigmen
- Lembut dan menyegarkan


Apa kata mereka yang telah mencuba Pencuci Muka NUTRIWHITE

TESTIMONI 1

Tahan Sunburn - Dapat tambahbaik kualiti kulit muka - kulit lebih lembut dengan Pencuci Nutriwhite - Tahan Lama 1 Tiub

TESTIMONI 2

Nutriwhite membantu masalah jerawat teruk disamping mengamalkan Vitamin Shaklee untuk masalah parut dan jerawat

TESTIMONI 3



Kesimpulannya, ramai yang telah memberi feedback positif selepas menggunakan Pencuci NUTRIWHITE. Pencuci NUTRIWHITE untuk muka NORMAL, untuk kulit muka jenis KERING dan BERMINYAK, Pencuci muka yang sesuai akan saya kongsikan di lain Entri.

Tak perlu tunggu atau fikir lama-lama untuk dapatkan 1 tiub pencuci muka yang TIADA BAHAN KIMIA, BERKESAN, SELAMAT dan SEMULAJADI. SILA KLIK di bawah untuk membeli 1 tiub NUTRIWHITE sekarang!

SILA KLIK untuk membeli 1 tiub NUTRIWHITE 

Hubungi saya seperti di bawah untuk pertanyaan dan konsultansi hanya untuk pelanggan saya sahaja.


Facebook: Azlida Abdullah
sms/whatsapp : 012. 990 6728
Email: kedaivitaminfatin@gmail.com
COD: Subang Bestari - Kota Damansara - Sg Buloh - Penghantaran ke Seluruh Malaysia /  melalui Poslaju / GEDEX


0 comments:

Post a Comment

Shareholic

Powered by Blogger.

Mengenai Saya

Mengenai Saya
Saya, Azlida Binti Abdullah adalah Pengedar Sah Shaklee Anda. ID Shaklee 929902

Whatsapp @ Sms @ Call

Whatsapp @ Sms  @ Call
Terus Hubungi Saya

Pengikhtirafan SIJIL HALAL SHAKLEE

Pengikhtirafan SIJIL HALAL SHAKLEE

Shaklee Go Online

Shaklee Go Online
Sangat mudah untuk berbisnes dgn Shaklee, Semuanya Online, Hubungi saya untuk info menjadi Ahli Shaklee

Fast Delivery

Fast Delivery
Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Pilihan COD di kawasan Section U5 Shah Alam, Kg Melayu Subang, Subang Perdana, Subang 2 Bestari, Bukit Subang, Denai Alam, Kota Damansara , sekitar Sungai Buloh, Ara Damansara, Bandar Utama Damansara dan Tmn Tun KL. Boleh PM saya atau email saja di kedaivitaminfatin@gmail.com juga sms/call di 012-9906728 untuk anda dapatkan suplemen semulajadi bagi PENYUSUAN BAYI, WANITA MENGANDUNG, BERPANTANG, BERDEPAN MASALAH ANAK KURANG SELERA MAKAN, ECZEMA, MASALAH KULIT, MASALAH BERAT BDN, KESUBURAN dan sebagainya.

Ingin Jana Pendapatan dengan Shaklee, Jom Sign Up dengan Saya

Ingin Jana Pendapatan dengan Shaklee, Jom Sign Up dengan Saya
Hubungi Saya Untuk Info Lanjut Bagaimana Menjadi Ahli Shaklee

PING