Terima kasih kerana mengunjungi laman blog saya. Di sini, saya akan kongsikan tentang vitamin untuk sihat dan cantik kepada anda semua. Semoga apa yang disampaikan di sini dapat memberi manfaat kepada anda. Terima kasih sekali lagi.

Wednesday 15 April 2015

Cara Mudah Untuk Bantu Suami Berhenti Merokok

with 0 Comment
Salam semua!

Bayangkan anda seorang isteri yang sedang dalam dilema untuk memujuk suami berhenti merokok. Nak pujuk suami berhenti merokok ni bukan senang kan. Tak kena gaya, boleh tak bertegur sapa jadinya. Jadi, kita kenalah guna cara berhemah, kan!


Jadi, saya nak sharekan bagaimana nak bantu anda semua untuk membantu suami anda berhenti merokok tanpa suami merajuk. Suka saya nak share Tips Berhenti Merokok.

  • Sebagai seorang isteri, hendaklah banyak bersabar dengan karenah suami.
  • Isteri digalakkan banyak memberi pujian kepada suami di atas usahanya untuk berhenti merokok.
  • Mulai dengan niat untuk berhenti merokok
  • Buat catatan harian mengenai keburukan merokok
  • Isteri membantu suami untuk menjauhkan diri dari segala hal yang memunculkan keinginan untuk merokok.
  • Menggantikan kebiasaan merokok dengan mengamalkan Supplemen Tambahan.
Manfaat berhenti merokok
  • Peluang untuk mendapat pelbagai penyakit berbahaya adalah rendah
  • Memperbaiki penampilan diri ke arah lebih baik, menarik, nafas tidak berbau dan lebih cergas.
  • Lebih berstamina untuk melakukan aktiviti fizikal.
  • Menjimatkan wang
  • Suasana di dalam rumah lebih selesa kerana bebas daripada pencemaran asap rokok
  • Membantu kesuburan kembali normal
  • Risiko serangan jantung menurun
  • Degupan jantung kembali normal

Dan supplemen tambahan yang dimaksudkan adalah VIVIX.




Vivix terdiri daripada 4 bahan utama iaitu:-


- Polygonum Cuspidatum
- Muscadine Grape
- European Elderberry
- Purple Carrot



Campuran unik botani keempat-empat bahan di atas kaya dengan polifenol.

Polifenol
Polifenol adalah kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel anti penuaan semulajadi.

Istimewanya VIVIX
Bahan-bahan utamanya telah diuji secara klinikal dan ianya ekslusif untuk Shaklee sahaja.

4 Mekanisme Utama VIVIX


Testimoni Mereka yang telah merasai khasiat Vivix dan seterusnya telah berhenti merokok.

TESTIMONI 1 - masalah merokok ibu yang sekian lama dapat diatasi 


TESTIMONI  2 - wajah lebih tampan, keinginan kepada rokok tiada langsung!


TESTIMONI 3 - vitamin sedap membantu masalah ketagihan merokok


TESTIMONI 4 - dulu, 3 kotak rokok sehari, kini tidak lagi selepas menemui vivix!


Sebarang pertanyaan berkaitan produk dan harga istimewa? Hubungi:-

@ azlida abdullah
@ sms/ whatsapp 012 - 9906728
@ Facebook : www.facebook.com/azlida.abdullah.9
@ Fanpage: www.facebook.com/supermomvitaminshoppe 
@ Email: www.kedaivitaminfatin@gmail.com

0 comments:

Post a Comment

Shareholic

Powered by Blogger.

Mengenai Saya

Mengenai Saya
Saya, Azlida Binti Abdullah adalah Pengedar Sah Shaklee Anda. ID Shaklee 929902

Whatsapp @ Sms @ Call

Whatsapp @ Sms  @ Call
Terus Hubungi Saya

Pengikhtirafan SIJIL HALAL SHAKLEE

Pengikhtirafan SIJIL HALAL SHAKLEE

Shaklee Go Online

Shaklee Go Online
Sangat mudah untuk berbisnes dgn Shaklee, Semuanya Online, Hubungi saya untuk info menjadi Ahli Shaklee

Fast Delivery

Fast Delivery
Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Pilihan COD di kawasan Section U5 Shah Alam, Kg Melayu Subang, Subang Perdana, Subang 2 Bestari, Bukit Subang, Denai Alam, Kota Damansara , sekitar Sungai Buloh, Ara Damansara, Bandar Utama Damansara dan Tmn Tun KL. Boleh PM saya atau email saja di kedaivitaminfatin@gmail.com juga sms/call di 012-9906728 untuk anda dapatkan suplemen semulajadi bagi PENYUSUAN BAYI, WANITA MENGANDUNG, BERPANTANG, BERDEPAN MASALAH ANAK KURANG SELERA MAKAN, ECZEMA, MASALAH KULIT, MASALAH BERAT BDN, KESUBURAN dan sebagainya.

Ingin Jana Pendapatan dengan Shaklee, Jom Sign Up dengan Saya

Ingin Jana Pendapatan dengan Shaklee, Jom Sign Up dengan Saya
Hubungi Saya Untuk Info Lanjut Bagaimana Menjadi Ahli Shaklee

PING