Terima kasih kerana mengunjungi laman blog saya. Di sini, saya akan kongsikan tentang vitamin untuk sihat dan cantik kepada anda semua. Semoga apa yang disampaikan di sini dapat memberi manfaat kepada anda. Terima kasih sekali lagi.

Tuesday 26 November 2013

Collagen Sisik Ikan - Shaklee Collagen Powder

with 0 Comment
Entri hari ni saya nak share berkenaan Collagen Sisik Ikan - Shaklee Collagen Powder. Memang banyak jenis collagen di pasaran, tepuk dada, tanya hati masing-masing nak yang macamana, cuma pastikan collagen yang kita pilih tu semestinya berkualiti, dijamin selamat. Yelah, cantik memanglah nakkan, tapi kesihatan kenalah jaga jugak kan.



Apakah Perbezaan Collagen Powder Shaklee ni ye? Jom baca perbezannnya.

  • Shaklee collagen powder adalah supplemen kolagen yang unggul, mengandungi 4000 mg Kolagen RSS (sisik ikan merah) propretiari, sejenis kolagen tulen dan bermutu tinggi yang diekstrak dari sisik ikan merah.
  • Kolagen shaklee adalah sangat rendah dalam berat molekular, sekitar 1000 Dalton (berat molekular kolagen disukat dalam dalton) amat mudah diserap oleh tubuh dan membantu meningkatkan sintesis kolagen pada lapisan dermis dengan berkesan.
  • Tujuh ramuan utama termasuk ekstrak biji Camelia Japonica, kolagen ikan, ekstrak kekerang, Lactobacillus acidophilus, Vitamin C dan Vitamin B, digabungkan untuk mempertingkatkan keberkesanan kolagen RSS dan menyokong kecantikan anda dari dalam ke luar.
  • Tujuh ramuan Utama tersebut adalah seperti berikut:-
    • Kolagen dari sisik ikan merah
      • sisik ikan merah adalah sumber kolagen yang premium dengan kurangnya pencemaran dan kadar penyerapan yang tinggi berbanding dengan kolagen haiwan.
    • Ekstrak biji Camellia japonica
      • Biji Camellia japonica terdiri dari asid oleik, satu emolien dan pelembap kulit yang hebat, dan isoflavon, antioksidan semulajadi yang mampu mengurangkan radikal bebas.
    • Ekstrak Pfaffia
      • Pfaffia yang juga dikenali sebagai ginseng Brazil, apabila digabungkan dengan ekstrak biji Camilla japonica, membantu formasi kolagen dan asid hyaluronic. Dengan kemampuan luar biasa mengikat amaun air yang banyak, asid hyaluronic memainkan peranan penting dalam menghidratkan tisu tubuh untuk menjadikan kulit lembut, lembap dan licin.
    • Elastin dari kolagen ikan
      • Elastin memelihara kulit menjadi fleksibel tetapi tegang, memberikan reaksi melantun apabila kulit ditarik. Kolagen ikan mengandungi elastin yang berfungsi berganding bahu dengan kolagen untuk mengekalkan kulit menjadi tegang, anjal dan elastik.
    • Vitamin C dan Vitamin B
      • Vitamin C menggalakkan penghasilan kolagen dan menentang radikal bebas yang merosakkan kulit kita.Vitamin B turut serta dalam metabolisme karbohidrat, lemak dan protin untuk membebaskan tenaga yang diperlukan untuk penghasilan kolagen di dalam sel.
    • Ekstrak kekerang
      • Glucosamine ekstrak kekerang adalah penting di dalam sintesis cecair synovial yang membekalkan pelincir kepada sendi-sendi dan menghidrat mata untuk melegakan ketidakselesaan mata.
    • Lactobacillus acidhopilus
      • Membantu mengimbangi mikroflora usus dan membantu membina semula sistem usus yang sihat yang mampu meningkatkan penyerapan kolagen.
Mari kita baca apa kata mereka yang telahpun menggunakan Collagen Sisik Ikan - Shaklee Collagen Powder nie yea:-

TESTIMONI 1


TESTIMONI 2

 

TESTIMONI 3


TESTIMONI 4



Sebagai pengguna, gunakan hak kita sebagai pembeli untuk memilih yang mana yang terbaik. Pilihlah Collagen Sisik Ikan - Shaklee Collagen Powder. Bye..Jumpa lagi dalam perkongsian mengenai Vitamin Shaklee yang lain pulak yea.

Saya adalah pengedar Sah Shaklee anda. Sebarang pertanyaan berkaitan produk dan harga istimewa? Hubungi:-

@ azlida abdullah
@ sms/ whatsapp 012 - 9906728
@ Facebook : www.facebook.com/azlida.abdullah.9
@ Fanpage: www.facebook.com/supermomvitaminshoppe - sila klik untuk info terkini
@ Email: www.kedaivitaminfatin@gmail.com

0 comments:

Post a Comment

Shareholic

Powered by Blogger.

Mengenai Saya

Mengenai Saya
Saya, Azlida Binti Abdullah adalah Pengedar Sah Shaklee Anda. ID Shaklee 929902

Whatsapp @ Sms @ Call

Whatsapp @ Sms  @ Call
Terus Hubungi Saya

Pengikhtirafan SIJIL HALAL SHAKLEE

Pengikhtirafan SIJIL HALAL SHAKLEE

Shaklee Go Online

Shaklee Go Online
Sangat mudah untuk berbisnes dgn Shaklee, Semuanya Online, Hubungi saya untuk info menjadi Ahli Shaklee

Fast Delivery

Fast Delivery
Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Pilihan COD di kawasan Section U5 Shah Alam, Kg Melayu Subang, Subang Perdana, Subang 2 Bestari, Bukit Subang, Denai Alam, Kota Damansara , sekitar Sungai Buloh, Ara Damansara, Bandar Utama Damansara dan Tmn Tun KL. Boleh PM saya atau email saja di kedaivitaminfatin@gmail.com juga sms/call di 012-9906728 untuk anda dapatkan suplemen semulajadi bagi PENYUSUAN BAYI, WANITA MENGANDUNG, BERPANTANG, BERDEPAN MASALAH ANAK KURANG SELERA MAKAN, ECZEMA, MASALAH KULIT, MASALAH BERAT BDN, KESUBURAN dan sebagainya.

Ingin Jana Pendapatan dengan Shaklee, Jom Sign Up dengan Saya

Ingin Jana Pendapatan dengan Shaklee, Jom Sign Up dengan Saya
Hubungi Saya Untuk Info Lanjut Bagaimana Menjadi Ahli Shaklee

PING