Terima kasih kerana mengunjungi laman blog saya. Di sini, saya akan kongsikan tentang vitamin untuk sihat dan cantik kepada anda semua. Semoga apa yang disampaikan di sini dapat memberi manfaat kepada anda. Terima kasih sekali lagi.

Saturday 7 December 2013

Macamana nak buat duit dgn Shaklee?

with 0 Comment
Kali ni nak cerita mengenai pengalaman saya dengan Shaklee yang tak sampai setahun jagung, tapi dah Berjaya mencapai  pendapatan 4 angka sebulan. Saya percaya, mesti anda tertanya Tanya kan macamana nak dapat income 2, 3, 4,5 dan seterusnya kan….

Asalnya saya adalah pengguna produk Shaklee. Ingat lagi masa tu tercari-cari produk yang sesuai dan selamat iaitu Collagen Powder. Maklumlah, banyak betul jenis dan jenama Collagen Powder di pasaran, kan…tapi, saya ni jenis tak suka beli yang sembarangan…

Google punya google…..terjumpalah Collagen Powder Shaklee…tak terus buat keputusan untuk membeli produk ni, sebaliknya membuat sedikit penyelidikan berkaitan produk…oklah, baca punya baca berkaitan syarikat Shaklee ni, ooo....rupanya dah lama dah...lebih 50 tahun dengan kepakaran dalam bidang vitamin ni kan, jadi, rasalah yakin nak telan dan yang penting, ada sijil halal....Bermula dari situ, dari asalnya pengguna Collagen Powder, akhirnya berjangkit-jangkit dengan Vitamin lain iaitu vitamin untuk kecantikan seperti B Complex, Vitamin C, Vitamin E dan GLA. Bukan setakat jenis Vitamin yang saya sebut tu je, ada pelbagai lagi jenis Vitamin untuk kesihatan lain...Best Kan??



nak cerita apa kelebihan buat bizz ngan Shaklee ataupun macamana nak buat duit dengan Shaklee. Dulu-dulu nak order vitamin selain dari walk in terus ke branch, kenalah email kalau nak order barang, tapi zaman yang semakin maju dan canggih ni kan, semuanya di hujung jari. Tambah lagi  alternatif nak beli barang dengan Shaklee, cuma masuk website www.shaklee2u.com.my. senang kan, tapi, ooopss, website ni untuk mereka yang memang jadi member ngan Shaklee jelah....kalau belum sign up, lepas ni bolehlah sign up yea...



Sebelum sign up jadi member, ni nak cerita kelebihan-kelebihan kalau join jadi member, takpun kalau nak berbizz ngan shaklee @ buat duit dgn Shaklee. Sebelum tu, nampak tak list kebaikan buat duit dgn Shaklee dalam poster kat atas tu? tgk? banyak kan kelebihan jadi member ngan buat bizz...ok, jom tgk list di bawah:-

  • Kemudahan akses website 24 jam sehari
  • Penajaan secara online
  • Belian secara online
  • Boleh melihat susur galur keturunan bisnes sepanjang masa
  • Boleh transfer UV belian kepada downline pada bila-bila masa sahaja
  • Bonus statement secara online
  • Lebih menjimatkan masa, tenaga, nak bayar duit parking 
  • Lebih mesra alam
  • Tiada masa menunggu
  • Bayaran bonus di semua akaun bank
itu kalau dipandang kelebihan secara online, antara kelebihan lain:-

  • tak perlu nak buat loan bagai. 
  • modal hanya rm65 shj
  • tak perlu buat stok, sbb boleh beli terus secara online
  • tak perlu nak survey harga dengan ahli pengedar lain, sebab dah boleh membuat belian dengan harga ahli.
  • mendapat cash back balik, yang mana point pembelian yang diperolehi akan ditukarkan kepada bentuk wang tunai, iaitu bayaran bonus pada setiap 15 hb..best tak, dpt duit tengah bulan, di kala orang lain tengah kering duit, kan.
  • Nak FREE REGISTRATION pun boleh. Anda cuma perlu buat belian sebanyak 200uv bersamaan lebih kurang nilai ringgit RM650 untuk didaftarkan sebagai Ahli Shaklee secara PERCUMA. Best kan?
Untuk lebih keterangan lanjut, anda juga boleh melawat sendiri ke laman sesawang Shaklee iaitu www.shaklee.com.my.



Sebelum tu, nak share gambar semasa saya menghadiri majlis Master Celebration di PJ Hilton Hotel @ PJ. Memang sangat meriah Majlis Master Celebration. Saya boleh, anda pun boleh...insyaAllah...semua BOLEH...




Sekiranya anda berminat untuk bersama-sama membuat duit dengan Shaklee, boleh hubungi saya seperti di bawah:-

@ azlida abdullah
@ 012 9906728
@ www.facebook.com/azlida.abdullah.9
@ www.facebook.com/supermomvitaminshoppe - sila like untuk info terkini

0 comments:

Post a Comment

Shareholic

Powered by Blogger.

Mengenai Saya

Mengenai Saya
Saya, Azlida Binti Abdullah adalah Pengedar Sah Shaklee Anda. ID Shaklee 929902

Whatsapp @ Sms @ Call

Whatsapp @ Sms  @ Call
Terus Hubungi Saya

Pengikhtirafan SIJIL HALAL SHAKLEE

Pengikhtirafan SIJIL HALAL SHAKLEE

Shaklee Go Online

Shaklee Go Online
Sangat mudah untuk berbisnes dgn Shaklee, Semuanya Online, Hubungi saya untuk info menjadi Ahli Shaklee

Fast Delivery

Fast Delivery
Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Pilihan COD di kawasan Section U5 Shah Alam, Kg Melayu Subang, Subang Perdana, Subang 2 Bestari, Bukit Subang, Denai Alam, Kota Damansara , sekitar Sungai Buloh, Ara Damansara, Bandar Utama Damansara dan Tmn Tun KL. Boleh PM saya atau email saja di kedaivitaminfatin@gmail.com juga sms/call di 012-9906728 untuk anda dapatkan suplemen semulajadi bagi PENYUSUAN BAYI, WANITA MENGANDUNG, BERPANTANG, BERDEPAN MASALAH ANAK KURANG SELERA MAKAN, ECZEMA, MASALAH KULIT, MASALAH BERAT BDN, KESUBURAN dan sebagainya.

Ingin Jana Pendapatan dengan Shaklee, Jom Sign Up dengan Saya

Ingin Jana Pendapatan dengan Shaklee, Jom Sign Up dengan Saya
Hubungi Saya Untuk Info Lanjut Bagaimana Menjadi Ahli Shaklee

PING