Terima kasih kerana mengunjungi laman blog saya. Di sini, saya akan kongsikan tentang vitamin untuk sihat dan cantik kepada anda semua. Semoga apa yang disampaikan di sini dapat memberi manfaat kepada anda. Terima kasih sekali lagi.

Wednesday 18 December 2013

Kebaikan Meal Shakes

with 0 Comment
Apa itu Meal Shakes Shaklee?
Jom Kita berkenalan dengan Meal Shakes.Untuk sesiapa yang belum mengenali Meal Shakes, inilah dia Meal Shakes Shaklee.


Meal Shakes Shaklee merupakan hidangan lengkap dan  dengan asid amino serta nutrisinya yang mudah diserap untuk kegunaan harian.
  • ·         Ia diperbuat daripada bahan semulajadi iaitu :-

o   Buah-buahan
o   Sayur – sayuran
o   Kacang soya
o   Lactalbulmin (sejenis susu) dan lain-lain. Lactalbulmin adalah bahan terbaik dan mengandungi organisma protin yang sangat berkualiti dan mudah diserap ke dalam sistem tubuh dari peringkat bayi hingga ke orang dewasa. Kebiasaannya, ia mengandungi pelbagai nutrisi seperti immunoglobulin, lactoferrin, bacterolysin dan sebagainya.

  • ·         Meal Shakes dihasilkan untuk semua golongan iaitu:-

o   Bayi
o   Pelajar
o   Kanak-kanak membesar
o   Ibu mengandung
o   Para atlet
o   Pengamal sayuran (vegetarian)
o   Orang sakit
o   Orang yang sibuk bekerja
o   Atau orang yang selalu mengambil makanan segera
  • ·     Boleh juga dijadikan sarapan pagi yang penuh khasiat, dan Meal Shakes adalah pilihan yang bijak.

Manfaat Utama Meal Shakes

·         Nutrisi lengkap
o   Mengandungi 24 jenis vitamin, mineral dan zat perlu. Kekurangan pengambilan zat boleh menyukarkan kadar serapan vitamin dan mineral oleh tubuh kita. Ia turut mengandungi lesitin soya yang bekerjasama dengan vitamin larut lemak.

·         Membekal nutrisi kepada sel tubuh
o   Kaya dengan protin (tidak mengandungi laktosa), membantu pembinaan sel-sel kulit, kuku, rambut, organ, darah, imun dan lain-lain

·         Membantu tumbesaran
o   mengandungi asid folik, biotin, kaya dengan kalsium dan magnesium yang diperlukan untuk membina tulang dan sel-sel untuk proses membesar.

·         Anti – Oksida
o   Mengandungi vitamin A, C, E, Zink, Selenium yang merupakan agen anti-oksida yang bertindak melawan jangkitan dan melambatkan proses penuaan.

·         Mengembalikan seri wajah
o   Mengandungi vitamin B yang lengkap, zat besi dan copper yang cukup untuk membina sel-sel darah merah yang sihat, sekaligus memberikan kompleksi wajah/ kulit yang lebih cantik.

·         Detoksifikasi
o   Kaya dengan serat larut untuk membantu membuang lemak berlebihan dan sisa buangan dari perut dan usus.

·         Rasa yang lazat
o   Minuman yang lazat untuk diambil bersama fructose semulajadi, penggantian segera terhadap kekurangan vitamin, mineral dan juga tenaga. Tidak mengandungi sebarang pewarna dan gula tiruan.

o   Lazat untuk dinikmati oleh semua golongan.

Untuk ibu-ibu yang mengalami masalah anak-anak tak nak makan, memilih makanan, tak nak makan sayur, sembelit, bolehlah cuba mengamalkan mealshake ni. InsyaAllah, anak-anak akan selera makan seperti testimony kat bawah nie yea.Jom baca apa kata mereka yang telah menggunakan Meal Shake untuk anak-anak….


TESTIMONI 1



TESTIMONI 2



TESTIMONI 3



Saya adalah pengedar sah Shaklee (ID: 929902). Saya boleh dihubungi seperti info di bawah:-

Call/ Sms/ Whatsapp: 012 9906728
Fanpage: www.facebook.com/supermomvitaminshoppe - Sila klik untuk info terkini


0 comments:

Post a Comment

Shareholic

Powered by Blogger.

Mengenai Saya

Mengenai Saya
Saya, Azlida Binti Abdullah adalah Pengedar Sah Shaklee Anda. ID Shaklee 929902

Whatsapp @ Sms @ Call

Whatsapp @ Sms  @ Call
Terus Hubungi Saya

Pengikhtirafan SIJIL HALAL SHAKLEE

Pengikhtirafan SIJIL HALAL SHAKLEE

Shaklee Go Online

Shaklee Go Online
Sangat mudah untuk berbisnes dgn Shaklee, Semuanya Online, Hubungi saya untuk info menjadi Ahli Shaklee

Fast Delivery

Fast Delivery
Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Pilihan COD di kawasan Section U5 Shah Alam, Kg Melayu Subang, Subang Perdana, Subang 2 Bestari, Bukit Subang, Denai Alam, Kota Damansara , sekitar Sungai Buloh, Ara Damansara, Bandar Utama Damansara dan Tmn Tun KL. Boleh PM saya atau email saja di kedaivitaminfatin@gmail.com juga sms/call di 012-9906728 untuk anda dapatkan suplemen semulajadi bagi PENYUSUAN BAYI, WANITA MENGANDUNG, BERPANTANG, BERDEPAN MASALAH ANAK KURANG SELERA MAKAN, ECZEMA, MASALAH KULIT, MASALAH BERAT BDN, KESUBURAN dan sebagainya.

Ingin Jana Pendapatan dengan Shaklee, Jom Sign Up dengan Saya

Ingin Jana Pendapatan dengan Shaklee, Jom Sign Up dengan Saya
Hubungi Saya Untuk Info Lanjut Bagaimana Menjadi Ahli Shaklee

PING