Terima kasih kerana mengunjungi laman blog saya. Di sini, saya akan kongsikan tentang vitamin untuk sihat dan cantik kepada anda semua. Semoga apa yang disampaikan di sini dapat memberi manfaat kepada anda. Terima kasih sekali lagi.

Thursday 26 December 2013

Kebaikan Herb-Lax Shaklee

with 0 Comment
Herb- Lax


Mengenai Herb-Lax:-

  • Ramuan asas Herb Lax terdiri dari kombinasi sains perubatan tradisi dan teknologi barat.
  • Mengandungi 9 herba semulajadi iaitu:-
    • alfalfa leaves
    • senna leaves
    • anise seed
    • blue malva flower
    • buckhorn bark
    • licorice root
    • rhubarb root
    • fennel seed
    • culver's root
  • Sifatnya yang menggalakkan tindakan pembersihan yang lembut terbukti kesesuaiannya secara klinikal untuk digunakan oleh tubuh kita untuk jangka masa panjang.
Manfaat Utama Herb Lax
  • Pembersihan najis tersekat
  • merangsang usus untuk mempercepatkan proses pembersihan secara lembut kepada najis yang tersekat atau tersimpan lama dalam tubuh kita
  • Membantu masalah sembelit
  • Tindakan pembersihannya yang lembut boleh mengembalikan semula proses semulajadi pergerakan usus (natural bowel movement) dan secara langsungnya membantu masalah sembelit.
  • Mengempiskan perut
  • Ia membantu dalam mengurangkan atau memberi kepejalan pada perut. Sesuai diambil seperti biasa atau dicampurkan dalam air panas, sebagai minuman teh herba.
Fungsi setiap bahan yang digunakan:-

Senna leaves
Merangsang tindakan pembersihan yang lembut pada usus dan perut, mempercepatkan proses detoksifkasi dan mengurangkan penyerapan lemak.

Buckhorn bark
Melembutkan najis untuk memudahkan pergerakan dan memberikan lembapan kepada usus.

Licorice root
Membantu proses detoksifikasi

Fennel Seeds
Mengeluarkan toksin yang terkumpul akibat lebihan makanan dan pengambilan alkohol, membantu pencernaan dan berkesan untuk masalah sembelit, kembung perut dan usus.

Anise seed
Merangsang pengeluaran jus gastrik untuk membantu proses pencernaan.

Rhubarb Root
Herba yang banyak digunakan dalam perubatan cina untuk digunakan sebagai antibiotik 

Blue Malva Flower
Membantu proses detoksifikasi dan mengimbangi tekstur kulit

Culver's Root
Membantu masalah lebihan air dalam badan dan asma

Alfalfa Leaves
Membersihkan usus, darah dan hati

Testimoni mereka yang telah menggunakan produk ini:-

TESTIMONI 1



TESTIMONI 2




TESTIMONI 3




TESTIMONI 4



Saya adalah pengedar Sah Shaklee. Sebarang pertanyaan dan konsultansi, boleh hubungi seperti berikut:-

@@ Azlida Abdullah
@@ID: 929902
@@012 - 9906728
@@Facebook: azlida abdullah
@@Fanpage: www.facebook.com/supermomvitaminshoppe
@@Email: kedaivitaminfatin@gmail.com


0 comments:

Post a Comment

Shareholic

Powered by Blogger.

Mengenai Saya

Mengenai Saya
Saya, Azlida Binti Abdullah adalah Pengedar Sah Shaklee Anda. ID Shaklee 929902

Whatsapp @ Sms @ Call

Whatsapp @ Sms  @ Call
Terus Hubungi Saya

Pengikhtirafan SIJIL HALAL SHAKLEE

Pengikhtirafan SIJIL HALAL SHAKLEE

Shaklee Go Online

Shaklee Go Online
Sangat mudah untuk berbisnes dgn Shaklee, Semuanya Online, Hubungi saya untuk info menjadi Ahli Shaklee

Fast Delivery

Fast Delivery
Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Pilihan COD di kawasan Section U5 Shah Alam, Kg Melayu Subang, Subang Perdana, Subang 2 Bestari, Bukit Subang, Denai Alam, Kota Damansara , sekitar Sungai Buloh, Ara Damansara, Bandar Utama Damansara dan Tmn Tun KL. Boleh PM saya atau email saja di kedaivitaminfatin@gmail.com juga sms/call di 012-9906728 untuk anda dapatkan suplemen semulajadi bagi PENYUSUAN BAYI, WANITA MENGANDUNG, BERPANTANG, BERDEPAN MASALAH ANAK KURANG SELERA MAKAN, ECZEMA, MASALAH KULIT, MASALAH BERAT BDN, KESUBURAN dan sebagainya.

Ingin Jana Pendapatan dengan Shaklee, Jom Sign Up dengan Saya

Ingin Jana Pendapatan dengan Shaklee, Jom Sign Up dengan Saya
Hubungi Saya Untuk Info Lanjut Bagaimana Menjadi Ahli Shaklee

PING