Terima kasih kerana mengunjungi laman blog saya. Di sini, saya akan kongsikan tentang vitamin untuk sihat dan cantik kepada anda semua. Semoga apa yang disampaikan di sini dapat memberi manfaat kepada anda. Terima kasih sekali lagi.

Saturday 3 January 2015

Kebaikan Vita-lea Untuk Kanak-Kanak

with 0 Comment
Salam ceria semua!
Alhamdulillah, harini saya nak berkongsi mengenai Vitalea untuk kanak-kanak. Setelah sekian lama produk ini kehabisan stok, kini, muncul semula dengan formula yang telah ditambahbaik!

Multivitamin

Vita-Lea adalah multivitamin untuk kanak-kanak.



Kebaikan Vita-Lea untuk kanak-kanak
  • Lengkap dengan 18 vitamin dan mineral seperti berikut:-

  • Sumber kalsium untuk pembentukan tulang dan tumbesaran kanak-kanak
  • Sumber harian vitamin B
Sebagai ibu yang prihatin, adakah nutrisi yang anak kita ambil seharian adalah mencukupi? Sekiranya ya, Tahniah! Sekiranya tidak, inilah masanya untuk anda mencuba kebaikan Vitalea untuk kanak-kanak. Suka saya ingatkan bahawa pengambilan makanan seharian adalah sepeti biasa. Vitamin hanya melengkapkan keperluan nutrisi anak-anak.

Semua keperluan ini ada dalam Vitalea untuk kanak-kanak!

Vitalea untuk kanak-kanak juga mengandungi Kalsium untuk tumbesaran anak-anak! Baik untuk gigi kerana mengandungi pemanis semulajadi!





Saiz sebiji Vitalea kanak-kanak. lebih kurang duit 10 sen
Jadi, tak perlu tunggu lama-lama untuk dapatkan Vitalea for Kids ini. Sayangi gigi anak anda sebelum rongak dan kuatkan tulang anak-anak dengan bekalan kalsium dari Vitalea for Kids yang semulajadi!

Apa kata mereka yang telah mendapat kebaikan Vitalea for Kids ini.

Testimoni 1

Vitalea for Kids membantu masalah selsema

Testimoni 2

Vitalea for Kids membantu masalah sembelit kanak-kanak

Testimoni 3

Vitalea for Kids membantu masalah kahak kanak-kanak


Belian secara ONLINE disini. KLIK dan ikuti arahan yang telah diberikan.


atau, dapatkan daftar sebagai AHLI SHAKLEE untuk dapatkan kelebihan seperti berikut:-


Hubungi saya seperti berikut:

Facebook: Azlida Abdullah
Whatsapp/ Mesej/ Telegram : 012 990 6728 [ieda]
Email: Kedaivitaminfatin@gmail.com
COD: Subang Bestari - Kota Damansara - Sg Buloh
Semenanjung Malaysia -  Sabah - Sarawak - Brunei ( Melalui Kurier Service)

Disclaimer:
Kesan pengambilan produk adalah berbeza pada setiap individu. Supplement Shaklee adalah salah satu alternatif untuk membantu anda, bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.
Segala testimoni, penulisan dan perkongsian yang dikongsi di laman blog ini, bukanlah preskripsi rawatan. Ia adalah berdasarkan pengalaman peribadi dan perkongsian maklumat dari artikel-artikel serta rakan-rakan untuk tujuan perkongsian.
Jika anda mengalami sebarang masalah kesihatan atau sebarang penyakit, anda digalakkan menapat nasihat dari doktor dan pakar kesihatan untuk mendapatkan rawatan susulan.

0 comments:

Post a Comment

Shareholic

Powered by Blogger.

Mengenai Saya

Mengenai Saya
Saya, Azlida Binti Abdullah adalah Pengedar Sah Shaklee Anda. ID Shaklee 929902

Whatsapp @ Sms @ Call

Whatsapp @ Sms  @ Call
Terus Hubungi Saya

Pengikhtirafan SIJIL HALAL SHAKLEE

Pengikhtirafan SIJIL HALAL SHAKLEE

Shaklee Go Online

Shaklee Go Online
Sangat mudah untuk berbisnes dgn Shaklee, Semuanya Online, Hubungi saya untuk info menjadi Ahli Shaklee

Fast Delivery

Fast Delivery
Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Pilihan COD di kawasan Section U5 Shah Alam, Kg Melayu Subang, Subang Perdana, Subang 2 Bestari, Bukit Subang, Denai Alam, Kota Damansara , sekitar Sungai Buloh, Ara Damansara, Bandar Utama Damansara dan Tmn Tun KL. Boleh PM saya atau email saja di kedaivitaminfatin@gmail.com juga sms/call di 012-9906728 untuk anda dapatkan suplemen semulajadi bagi PENYUSUAN BAYI, WANITA MENGANDUNG, BERPANTANG, BERDEPAN MASALAH ANAK KURANG SELERA MAKAN, ECZEMA, MASALAH KULIT, MASALAH BERAT BDN, KESUBURAN dan sebagainya.

Ingin Jana Pendapatan dengan Shaklee, Jom Sign Up dengan Saya

Ingin Jana Pendapatan dengan Shaklee, Jom Sign Up dengan Saya
Hubungi Saya Untuk Info Lanjut Bagaimana Menjadi Ahli Shaklee

PING