Terima kasih kerana mengunjungi laman blog saya. Di sini, saya akan kongsikan tentang vitamin untuk sihat dan cantik kepada anda semua. Semoga apa yang disampaikan di sini dapat memberi manfaat kepada anda. Terima kasih sekali lagi.

Thursday 28 August 2014

Sijil HALAL Shaklee

with 0 Comment
Ramai yang bertanya, Adakah produk Shaklee halal dan Mendapat Pengesahan KKM?
Jawapnnya : YA

Produk Shaklee sememangnya Halal.
Lihat Sijil Halal Shaklee di bawah untuk Tahun 2014.
Untuk makluman semua, Sijil Halal Shaklee diperbaharui setiap tahun. Sila Rujuk Sijil Terkini ye.
Tarikh terbaru Sijil dikeluarkan adalah seperti berikut:-

27 January 2014
26 Rabiu Awal 1435 Hijrah

Untuk pengetahuan semua, SIJIL HALAL yang dikeluarkan oleh Islamic Service of America (ISA).

ISA adalah badan yang telah diiktiraf oleh JAKIM.

KLIK SINI untuk senarai penuh Badan Islam yang Diiktiraf JAKIM melalui Portal Rasmi Halal Malaysia.



Sebarang pertanyaan tentang status HALAL yang dikeluarkan oleh ISA, anda boleh hubungi:-

Mr. P. Musahabhab
Director of Services
Tel: (319) 362 0480
Fax: (319) 366 4369
Email: islamicservices@isahalal.org
Email: phabhab@isahalal.org
Website: www.isahalal.org

Jika ada sebarang pertanyaan lanjut, sila hubungi HQ Shaklee seperti berikut:-

Shaklee Products (M) Sdn Bhd
A-3A-02, Empire Tower
Empire Subang
Jalan SS16/1
47500 Subang Jaya
Selangor Darul Ehsan.
Tel : 603-5622 3188
Fax: 603-5622 3199 (Customer Service)
email : customerinquiry@shaklee.com.my
Business Hours
Monday to Saturday: 10:00 a.m. to 7:00 p.m.

Untuk tempahan Produk, sila sms @ whatsapp di 012 9906728 untuk balasan yang cepat.
Jadi AHLI SHAKLEE untuk dapatkan kelebihan dan penjimatan!!

Hubungi saya seperti berikut jika ada sebarang pertanyaan:-


Daftar Ahli Shaklee ? Hubungi saya seperti di bawah:-
>>>Saya adalah pengedar Sah Shaklee (ID 929902)
>>>Cash On Delivery untuk customer sekitar Pangsapuri Sri Bintang, Subang Bestari, Kota Damansara, Sg Buloh, Kg Melayu Subang dan sekitarnya.
>>>Penghantaran terus ke depan pintu rumah anda melalui City Link, Pos Laju dan Gedex
>>>Anda boleh hubungi saya melalui:-

@@PM ke fanpage: www.facebook.com/supermomvitaminshoppe  - sila klik 'like' untuk info terkini
@@PM ke FB saya: www.facebook.com/Azlidaabdullah
@@SMS/ WHATSAPP: 012 9906728 (azlida)
@@Email: kedaivitaminfatin@gmail.com
@@Blog: www.kedaivitaminfatin@blogspot.com

Apa yang anda akan dapat sekiranya menjadi Customer saya?
1.            FREE CONSULTATION Selepas pembelian
2.            Jemputan Ke group Ekslusif khas untuk customer customer kami
Anda juga boleh mendapatkan info mengenai HQ Shaklee di:-
1.            www.shaklee.com.my
2.            untuk yang sudah menjadi ahli, bolehlah layari www.shaklee2u.com.my (khas untuk ahli shaklee sahaja)
Terima Kasih 






0 comments:

Post a Comment

Shareholic

Powered by Blogger.

Mengenai Saya

Mengenai Saya
Saya, Azlida Binti Abdullah adalah Pengedar Sah Shaklee Anda. ID Shaklee 929902

Whatsapp @ Sms @ Call

Whatsapp @ Sms  @ Call
Terus Hubungi Saya

Pengikhtirafan SIJIL HALAL SHAKLEE

Pengikhtirafan SIJIL HALAL SHAKLEE

Shaklee Go Online

Shaklee Go Online
Sangat mudah untuk berbisnes dgn Shaklee, Semuanya Online, Hubungi saya untuk info menjadi Ahli Shaklee

Fast Delivery

Fast Delivery
Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Pilihan COD di kawasan Section U5 Shah Alam, Kg Melayu Subang, Subang Perdana, Subang 2 Bestari, Bukit Subang, Denai Alam, Kota Damansara , sekitar Sungai Buloh, Ara Damansara, Bandar Utama Damansara dan Tmn Tun KL. Boleh PM saya atau email saja di kedaivitaminfatin@gmail.com juga sms/call di 012-9906728 untuk anda dapatkan suplemen semulajadi bagi PENYUSUAN BAYI, WANITA MENGANDUNG, BERPANTANG, BERDEPAN MASALAH ANAK KURANG SELERA MAKAN, ECZEMA, MASALAH KULIT, MASALAH BERAT BDN, KESUBURAN dan sebagainya.

Ingin Jana Pendapatan dengan Shaklee, Jom Sign Up dengan Saya

Ingin Jana Pendapatan dengan Shaklee, Jom Sign Up dengan Saya
Hubungi Saya Untuk Info Lanjut Bagaimana Menjadi Ahli Shaklee

PING