Terima kasih kerana mengunjungi laman blog saya. Di sini, saya akan kongsikan tentang vitamin untuk sihat dan cantik kepada anda semua. Semoga apa yang disampaikan di sini dapat memberi manfaat kepada anda. Terima kasih sekali lagi.

Sunday 31 August 2014

Kebaikan Omegaguard Shaklee

with 0 Comment

Kelebihan/ Perbezaan OmegaGuard Shaklee jika dibandingkan jenama lain di pasaran.
  • Minyak ikan TERBAIK DI DUNIA dengan Proses Penyulingan sebanyak 3 Kali
  • Mengandungi rangkaian spektrum penuh 7 jenis asid lemak Omega 3 semulajadi termasuk EPA, DHA, ALA dan banyak lagi
  • Menggunakan kaedah Ultratulen bergred farmaseutikal teknologi terkini untuk menghasilkan OmegaGuard.
  • Proses penyulingan proprietari tiga molekul untuk mengekstrak asid lemak Omega 3 yang paling tulen dan paling semulajadi.
  • Menyingkirkan bahan berbahaya seperti plumbum, merkuri, arsenik, kadmium, dioksin dan PCB(polychlorinated biphenyl) - bahan kimia industri yang sangat toksik.
  • Sebiji OmegaGuard bersamaan 905mg asid lemak Omega 3 EPA dan DHA 

Kebaikan OmegaGuard Shaklee



  • Melicinkan kulit dan nampak kemerah-merahan
  • Mengawal kolestrol dan tekanan darah
  • Mencegah strok dan masalah obesiti
  • Memelihara kesihatan jantung
  • Menyokong kesihatan sendi
  • Membantu mengawal berat badan
  • Meningkatkan daya memori
  • Mengelakkan demam dan asma
  • Membantu masalah kulit (ekzema)
  • Membantu perkembangan otak bayi
  • Meningkatkan kesihatan menyeluruh
  • Membantu mencairkan kahak
  • Mengurangkan sakit kepala
Berapakah harga sebotol OmegaGuard Shaklee?
Harga runcit Sebotol OmegaGuard Shaklee adalah RM136.00

Bolehkah saya membeli OmegaGuard pada harga diskaun?
Ya. Anda boleh membeli OmegaGuard pada harga diskaun dengan Mendaftar sebagai Ahli Shaklee. Sila klik untuk info lanjut bagaimana untuk mendaftar sebagai Ahli Shaklee.

Bagaimanakah cara makan OmegaGuard Shaklee?
OmegaGuard boleh diambil 2-3 biji sehari. Anda boleh makan sebiji @ 2 biji selepas makan tengahari atau selepas makan malam. Bilangan biji maksimum yang boleh diambil adalah 3 biji.

Antara Testimoni mereka yang mengamalkan OmegaGuard Shaklee


Testimoni 1(sila double klik untuk imej lebih jelas) - OmegaGuard bantu untuk elak anak kena asthma 


Testimoni 2(sila double klik untuk imej lebih jelas) - OmegaGuard bantu untuk cairkan kahak pada anak-anak


Testimoni 3(sila double klik untuk imej lebih jelas) - Membantu masalah sejuk-sejuk dan Lenguh-lenguh sendi ibu dalam pantang


Testimoni 4(sila double klik untuk imej lebih jelas) - Omegaguard membantu menguatkan sistem imun badan anak-anak

Testimoni 5(sila double klik untuk imej lebih jelas) - OmegaGuard membantu masalah asma dan batuk teruk anak


Pelbagai manfaat OmegaGuard. Tak rugi rasanya untuk memiliki sebotol OmegaGuard, kan! Pelbagai manfaat dalam sebotol pada harga yang berpatutan. Klik di bawah untuk beli sekarang!! Sila patuhi arahan yang diberikan.


Atau, boleh hubungi saya seperti di bawah



 >>>Saya adalah pengedar Sah Shaklee (ID 929902)
>>>Cash On Delivery untuk customer sekitar Pangsapuri Sri Bintang, Subang Bestari, Kota Damansara, Sg Buloh, Kg Melayu Subang dan sekitarnya.
>>>Penghantaran terus ke depan pintu rumah anda melalui City Link, Pos Laju dan Gedex
>>>Anda boleh hubungi saya melalui:-

@@PM ke fanpage: www.facebook.com/supermomvitaminshoppe  - sila klik 'like' untuk info terkini
@@PM ke FB saya: www.facebook.com/Azlidaabdullah
@@SMS/ WHATSAPP: 012 9906728 (azlida)
@@Email: kedaivitaminfatin@gmail.com
@@Blog: www.kedaivitaminfatin@blogspot.com

Apa yang anda akan dapat sekiranya menjadi Customer saya?
1.            FREE CONSULTATION Selepas pembelian
2.            Jemputan Ke group Ekslusif khas untuk customer customer kami
Anda juga boleh mendapatkan info mengenai HQ Shaklee di:-
1.            www.shaklee.com.my
2.            untuk yang sudah menjadi ahli, bolehlah layari www.shaklee2u.com.my (khas untuk ahli shaklee sahaja)
Terima Kasih 


0 comments:

Post a Comment

Shareholic

Powered by Blogger.

Mengenai Saya

Mengenai Saya
Saya, Azlida Binti Abdullah adalah Pengedar Sah Shaklee Anda. ID Shaklee 929902

Whatsapp @ Sms @ Call

Whatsapp @ Sms  @ Call
Terus Hubungi Saya

Pengikhtirafan SIJIL HALAL SHAKLEE

Pengikhtirafan SIJIL HALAL SHAKLEE

Shaklee Go Online

Shaklee Go Online
Sangat mudah untuk berbisnes dgn Shaklee, Semuanya Online, Hubungi saya untuk info menjadi Ahli Shaklee

Fast Delivery

Fast Delivery
Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Pilihan COD di kawasan Section U5 Shah Alam, Kg Melayu Subang, Subang Perdana, Subang 2 Bestari, Bukit Subang, Denai Alam, Kota Damansara , sekitar Sungai Buloh, Ara Damansara, Bandar Utama Damansara dan Tmn Tun KL. Boleh PM saya atau email saja di kedaivitaminfatin@gmail.com juga sms/call di 012-9906728 untuk anda dapatkan suplemen semulajadi bagi PENYUSUAN BAYI, WANITA MENGANDUNG, BERPANTANG, BERDEPAN MASALAH ANAK KURANG SELERA MAKAN, ECZEMA, MASALAH KULIT, MASALAH BERAT BDN, KESUBURAN dan sebagainya.

Ingin Jana Pendapatan dengan Shaklee, Jom Sign Up dengan Saya

Ingin Jana Pendapatan dengan Shaklee, Jom Sign Up dengan Saya
Hubungi Saya Untuk Info Lanjut Bagaimana Menjadi Ahli Shaklee

PING