Terima kasih kerana mengunjungi laman blog saya. Di sini, saya akan kongsikan tentang vitamin untuk sihat dan cantik kepada anda semua. Semoga apa yang disampaikan di sini dapat memberi manfaat kepada anda. Terima kasih sekali lagi.

Sunday 31 August 2014

Pilih saya sebagai SID anda!! Bengkel Nutrisi Shaklee 2014

with 0 Comment
Salam semua. Petang ni saya nak share pengalaman ketika saya menghadiri Bengke Nutrisi anjuran Shaklee semalam di Hotel Berjaya Times Square, KL. Bengkel bermula dari jam 10 pagi sehingga jam 6.00 ptg. Bengkel ini memberi penerangan yang lebih jelas mengenai fungsi setiap Vitamin. Seperti biasa, Produk Shaklee terdiri daripada Vitamin untuk kesihatan, Produk Kecantikan muka dan Produk Penjagaan Rumah. Jom tengok-tengok gambar di sekitar bengkel semalam ye. Peserta yang hadir sekitar 500 gitu. Penuh ballroom. 

Buku Nutrisi yang diberi kepada setiap peserta


Beratur untuk pendaftaran

Bengkel baru bermula. semua dah ready nampaknya. Semua excited nak dengar berkaitan produk, maklumlah, ni semua kategori baru nak buat bisnes. Ilmu berkenaan produk mestilah mantap, ye tak? Barulah customer yakin nak beli ngan kita, kan.

Sembang-sembang mengenai bisnes...hihi...agaknya lah kot.


Masa minum pagi dan tea break ada disediakan ESP dan Performance Drink untuk semua peserta, tapi bancuh lah sendiri okeh. Self service.

Penuh ballroom. Semua nak ilmu. Peserta yang hadir ni bukan saja dari Klang Valley, tp negeri berdekatan juga hadir. Shaklee di mana-mana.

Yang belah belakang ni, biasanya ibu-ibu dan kaum bapa yang duduk. Sebab nak layan anak-anak main. 

Kandungan Buku Nutrisi. Kena fokus dengar dan isikan jawapan yang kosong yea. Nanti customer tanya, senang nak jawab, kan
Tajuk yang dipelajari. Produk Shaklee.

Sebenarnya, banyak lagi slide yang disampaikan kepada kami, mengikut tajuk-tajuk yang telah disusun dengan rapi.Ilmu yang kita perolehi di bengkel ini bukan sahaja boleh digunakan untuk disampaikan kepada orang di luar sana, tapi boleh digunakan untuk orang-orang tersayang. Ilmu yang diperolehi membantu kita untuk lebih konsisten dan mengamalkan Vitamin mengikut keperluan, senang kata, bukan semborono jerk ek. 

Ada tak peluang saya sebagai untuk menghadiri majlik Ilmu sebegini?
Oh, Memang peluang terbuka luas. Untuk menghadari Bengkel Nutrisi, anda hanya perlu menjadi Ahli Shaklee terlebih dahulu. 

Bagaimana menjadi Ahli Shaklee?
Anda hanya perlu hubungi saya di 012.9906728 untuk mendaftar sebagai Ahli. Yuran pendaftaran hanya RM65 seumur hidup. Kos penghantaran untuk Semenanjung Malaysia adalah RM10, manakala, Kos Penghantaran untuk Sabah/ Sarawak pula adalah sebanyak RM20.

Ok, setakat itu dululah perkongsian saya tentang bagaimana nak menghadiri Bengkel Nutrisi Shaklee. Jumpa lagi di entry yang lain pula yea. Salam sayang untuk uols. Terima kasih kerana sudi membaca. Semoga apa yang ditulis memberikan sedikit sebanyak manfaat. Terima Kasih!!



Hubungi saya seperti di bawah sekiranya ada sebarang pertanyaan.

>>>Saya adalah pengedar Sah Shaklee (ID 929902)
>>>Cash On Delivery untuk customer sekitar Pangsapuri Sri Bintang, Subang Bestari, Kota Damansara, Sg Buloh, Kg Melayu Subang dan sekitarnya.
>>>Penghantaran terus ke depan pintu rumah anda melalui City Link, Pos Laju dan Gedex
>>>Anda boleh hubungi saya melalui:-

@@PM ke fanpage: www.facebook.com/supermomvitaminshoppe  - sila klik 'like' untuk info terkini
@@PM ke FB saya: www.facebook.com/Azlidaabdullah
@@SMS/ WHATSAPP: 012 9906728 (azlida)
@@Email: kedaivitaminfatin@gmail.com
@@Blog: www.kedaivitaminfatin@blogspot.com

Apa yang anda akan dapat sekiranya menjadi Customer saya?
1.            FREE CONSULTATION Selepas pembelian
2.            Jemputan Ke group Ekslusif khas untuk customer customer kami
Anda juga boleh mendapatkan info mengenai HQ Shaklee di:-
1.            www.shaklee.com.my
2.            untuk yang sudah menjadi ahli, bolehlah layari www.shaklee2u.com.my (khas untuk ahli shaklee sahaja)
Terima Kasih 

Dari Abu Hurairah, r.a., dari Nabi s.a.w., sabdanya: "Sesiapa yang mempelajari sesuatu ilmu dari jenis-jenis ilmu yang tujuannya untuk mencapai keredhaan Allah,  sedang ia tidak mempelajarinya melainkan untuk mendapat sesuatu bahagian dari dunia (harta benda atau pengaruh), nescaya ia tidak akan dapat mencium bau syurga,  pada hari qiamat kelak."
( Abu Daud dan Ibnu Majah)







0 comments:

Post a Comment

Shareholic

Powered by Blogger.

Mengenai Saya

Mengenai Saya
Saya, Azlida Binti Abdullah adalah Pengedar Sah Shaklee Anda. ID Shaklee 929902

Whatsapp @ Sms @ Call

Whatsapp @ Sms  @ Call
Terus Hubungi Saya

Pengikhtirafan SIJIL HALAL SHAKLEE

Pengikhtirafan SIJIL HALAL SHAKLEE

Shaklee Go Online

Shaklee Go Online
Sangat mudah untuk berbisnes dgn Shaklee, Semuanya Online, Hubungi saya untuk info menjadi Ahli Shaklee

Fast Delivery

Fast Delivery
Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Pilihan COD di kawasan Section U5 Shah Alam, Kg Melayu Subang, Subang Perdana, Subang 2 Bestari, Bukit Subang, Denai Alam, Kota Damansara , sekitar Sungai Buloh, Ara Damansara, Bandar Utama Damansara dan Tmn Tun KL. Boleh PM saya atau email saja di kedaivitaminfatin@gmail.com juga sms/call di 012-9906728 untuk anda dapatkan suplemen semulajadi bagi PENYUSUAN BAYI, WANITA MENGANDUNG, BERPANTANG, BERDEPAN MASALAH ANAK KURANG SELERA MAKAN, ECZEMA, MASALAH KULIT, MASALAH BERAT BDN, KESUBURAN dan sebagainya.

Ingin Jana Pendapatan dengan Shaklee, Jom Sign Up dengan Saya

Ingin Jana Pendapatan dengan Shaklee, Jom Sign Up dengan Saya
Hubungi Saya Untuk Info Lanjut Bagaimana Menjadi Ahli Shaklee

PING