Terima kasih kerana mengunjungi laman blog saya. Di sini, saya akan kongsikan tentang vitamin untuk sihat dan cantik kepada anda semua. Semoga apa yang disampaikan di sini dapat memberi manfaat kepada anda. Terima kasih sekali lagi.

Monday 15 December 2014

Krim/ Losyen Ajaib Untuk Tumit Merekah

with 0 Comment
Nak kaki cantik macam gambar di atas? Nak ke nak?
Setiap wanita tidak lari dari masalah tumit merekah sama ada muda atau berusia. Kawasan yang biasa mengalami rekahan itu adalah di bahagian tumit kaki. Tapi, ada juga sebahagian wanita yang mengalami masalah itu hampir sebahagian tapak kaki.

Kurang Berkeyakinan

Masalah tumit kaki merekah di kalangan wanita muda pastinya akan membuatkan wanita tersebut kurang berkeyakinan. Ditambah pula, kebanyakan wanita di negara kita memang lebih gemar memakai sandal. 

Masalah tumit kaki merekah di kalangan wanita berusia pula biasa kita dengar kerana faktor usia dan masalah kulit. Apakah faktor yang menyebabkan tumit kaki mudah merekah adalah seperti berikut. 


Faktor penyebab Kulit Kaki Merekah
  • Kurang Air
    • Kekurangan air menyebabkan kulit menjadi kering, bersisik, keras dan akhirnya merekah
  • Faktor Keturunan/ Genetik
    • Jika ahli keluarga kita mempunyai kulit yang kering, anda juga cenderung untuk mengalami masalah ini.
  • Berat Badan Berlebihan
    • Bahagian kaki tidak dapat menampung bahagian atas badan yang melebar.
  • Pemilihan Kasut yang Sesuai
    • Pemilihan kasut yang sesuai haruslah dititikberakan untuk mengelakkan masalah ini. Pemakaian kasut tumit tinggi menyebabkan tekanan yang tinggi kepada kaki lalu menyebabkan tumit kaki merekah
  • Stokin Pelindung Kaki
    • Pemakaian stokin semasa bersukan atau beriadah dapat mengelakkan kulit tercedera.
Setiap masalah pasti ada penyelesaian. Saya sangat mengesyorkan anda mencuba Herbal Blend Shaklee. Ianya pasti memuaskan hati anda. 



Apa kata mereka yang pernah menggunakan krim ini.

TESTIMONI 1


TESTIMONI 2


TESTIMONI 3


TESTIMONI 4


TESTIMONI 5


TESTIMONI 6


TESTIMONI 7



wah, memang tak menyesal untuk mencuba krim ni. jangan biarkan kulit merekah di kaki baru nak ambil tindakan! Hubungi saya segera sebelum kulit kaki kita tu mencacatkan penampilan kita! 

Facebook: Azlida Abdullah
Whatsapp - SMS: 012 9906728
Email: kedaivitaminfatin@gmail.com
COD: Subang Bestari - Kota Damansara - Sg Buloh
Poslaju/ GEDEX/ SKYNET : Seluruh Malaysia - Sabah/Sarawak

0 comments:

Post a Comment

Shareholic

Powered by Blogger.

Mengenai Saya

Mengenai Saya
Saya, Azlida Binti Abdullah adalah Pengedar Sah Shaklee Anda. ID Shaklee 929902

Whatsapp @ Sms @ Call

Whatsapp @ Sms  @ Call
Terus Hubungi Saya

Pengikhtirafan SIJIL HALAL SHAKLEE

Pengikhtirafan SIJIL HALAL SHAKLEE

Shaklee Go Online

Shaklee Go Online
Sangat mudah untuk berbisnes dgn Shaklee, Semuanya Online, Hubungi saya untuk info menjadi Ahli Shaklee

Fast Delivery

Fast Delivery
Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Pilihan COD di kawasan Section U5 Shah Alam, Kg Melayu Subang, Subang Perdana, Subang 2 Bestari, Bukit Subang, Denai Alam, Kota Damansara , sekitar Sungai Buloh, Ara Damansara, Bandar Utama Damansara dan Tmn Tun KL. Boleh PM saya atau email saja di kedaivitaminfatin@gmail.com juga sms/call di 012-9906728 untuk anda dapatkan suplemen semulajadi bagi PENYUSUAN BAYI, WANITA MENGANDUNG, BERPANTANG, BERDEPAN MASALAH ANAK KURANG SELERA MAKAN, ECZEMA, MASALAH KULIT, MASALAH BERAT BDN, KESUBURAN dan sebagainya.

Ingin Jana Pendapatan dengan Shaklee, Jom Sign Up dengan Saya

Ingin Jana Pendapatan dengan Shaklee, Jom Sign Up dengan Saya
Hubungi Saya Untuk Info Lanjut Bagaimana Menjadi Ahli Shaklee

PING