Terima kasih kerana mengunjungi laman blog saya. Di sini, saya akan kongsikan tentang vitamin untuk sihat dan cantik kepada anda semua. Semoga apa yang disampaikan di sini dapat memberi manfaat kepada anda. Terima kasih sekali lagi.

Sunday 20 July 2014

Kebaikan Chewable Vitamin C Untuk Kanak-Kanak

with 0 Comment
Salam semua pembaca blog saya. Tengaharini sharing kita mengenai Kebaikan Vitamin C Shaklee untuk kanak-kanak. Zaman sekarang ni ramai ibu bapa yang bekerja. Jadi, anak-anak dihantar ke taska semasa ibu bapa bekerja, kan. seperti yang kita semua maklum, kehidupan di taska, biasalah, kalau ada sorang budak dah demam, anak kita turut mudah untuk dijangkiti kan. Dah, anak kita pulak yang demam. Kadang dengan selsema lagi. Saya sendiri pun berpengalaman menghantar ke Taska. Memang selalu ambik cuti, sebab apa? sebab anak demam. Alhamdulillah, Cheawable C membantu menguatkan sistem imun anak-anak. Sedap Chewable C ni, rasa masam-masam buah. Boleh kunyah lagi. Tentu anak-anak mommy yang sedang baca ni pun suka kan!



Tablet Chewable C yang senang dikunyah :-

Kebaikan Chewable C:
  • Melawan Radikal bebas
  • Membantu mengurangkan kerosakan pada badan yang diakibatkan oleh bahan kimia yang bertoksik.
  • Anti oksidan yang menyokong kesihatan jantung, sistem imun, sel, otot dan pembuluh darah.
  • Mempunyai rasa sitrus yang hebat
  • Sesuai untuk kanak-kanak yang sukar menelan tablet
  • Sesuai untuk seisi keluarga
  • Membantu menjaga kesihatan tulang, gigi dan gusi
  • Membantu penyembuhan luka
  • Menguatkan antibodi
  • Semulajadi tanpa pewarna, perasa, pemanis dan pewarna tiruan
  • Tablet yang lembut dan mudah dikunyah
  • 1 biji Chewable C 100mg bersamaan setengah biji oren
  • Formulasi baru, diperkaya dengan Rose Hips dan Citrus Bioflavonoids
  • Mengandungi anti oksidan seperti:-
    • flavinoids
    • polyphenol
    • caratenoids
    • leucoanthocynins
    • dan cathecin

Istimewanya Chewable C Shaklee kerana ianya mempunyai Kebaikan Rose Hips. Apa pula kebaikan Rose Hip?

  • Sumber terbaik Vitamin C, mengandungi 50% lebih Vitamin C daripada oren
  • Meningkatkan sistem imunisasi, mencegah dan merawat demam
  • Melegakan simptom gangguan buah pinggang
  • Membantu dalam masalah sembelit yang ringan
  • Mengandungi Vitamin A yang juga dikenali sebagai "Vitamin Untuk Kulit"
    • Membantu membina sel kulit baru
    • Merawat parut, jerawat dan luka terbakar
    • Melembap dan menjadikan kulit anjal
    • Mencegah dan mengurangkan kedutan
  • Merawat atritis reumatoid
  • Menambahbaikdalam individu yang mengalami osteoartiritis
Kebaikan Bioflavonoid
Bioflavonoids ditambah untuk meningkatkan fungsi vitamin C dan mencegah pengoksidaan di dalam badan. Saliva (air liur) membantu dalam pemecahan Vitamin C, menjadikannya bersedia untuk diserap di usus kecil. Kajian menunjukkan mengunyah Vitamin C dalam kuantiti yang kecil beberapa kali dalam sehari memberi penyerapan yang optimum.

Chewable C sesuai diamalkan oleh anak-anak kerana:-
  • saiz yang kecil dan boleh dikunyah. sesuai juga untuk orang dewasa yang tak suka menelan tablet.
  • Kandungan Vitamin C yang bersesuai dengan keperluan kanak-kanak. 1 tablet Vitamin C Shaklee bersamaan dengan 100mg Vitamin C.
  • Membantu mengelakkan demam & selsema kerana Vitamin C membantu menguatkan sistem imun kanak-kanak
  • Mempercepat penyembuhan luka
Jom baca apa pula kata mereka yang sudah mendapat manfaat Chewable C.

TESTIMONI 1


TESTIMONI 2



Bagaimanakah cara untuk mendapatkan Chewable C kanak-kanak yang best nie? Sebotol hanya RM37.50. Sila klik di bawah untuk beli terus.


atau 


Hubungi saya seperti berikut:-

>>>Saya adalah pengedar Sah Shaklee (ID 929902)
>>>Cash On Delivery untuk customer sekitar Pangsapuri Sri Bintang, Subang Bestari, Kota Damansara, Sg Buloh, Kg Melayu Subang dan sekitarnya.
>>>Penghantaran terus ke depan pintu rumah anda melalui City Link, Pos Laju dan Gedex
>>>Anda boleh hubungi saya melalui:-

@@PM ke fanpage: www.facebook.com/supermomvitaminshoppe  - sila klik 'like' untuk info terkini
@@PM ke FB saya: www.facebook.com/Azlidaabdullah
@@SMS/ WHATSAPP: 012 9906728 (azlida)
@@Email: kedaivitaminfatin@gmail.com
@@Blog: www.kedaivitaminfatin@blogspot.com

Apa yang anda akan dapat sekiranya menjadi Customer saya?
1.            FREE CONSULTATION Selepas pembelian
2.            Jemputan Ke group Ekslusif khas untuk customer customer kami
Anda juga boleh mendapatkan info mengenai HQ Shaklee di:-
1.            www.shaklee.com.my
2.            untuk yang sudah menjadi ahli, bolehlah layari www.shaklee2u.com.my (khas untuk ahli shaklee sahaja)
Terima Kasih 

0 comments:

Post a Comment

Shareholic

Powered by Blogger.

Mengenai Saya

Mengenai Saya
Saya, Azlida Binti Abdullah adalah Pengedar Sah Shaklee Anda. ID Shaklee 929902

Whatsapp @ Sms @ Call

Whatsapp @ Sms  @ Call
Terus Hubungi Saya

Pengikhtirafan SIJIL HALAL SHAKLEE

Pengikhtirafan SIJIL HALAL SHAKLEE

Shaklee Go Online

Shaklee Go Online
Sangat mudah untuk berbisnes dgn Shaklee, Semuanya Online, Hubungi saya untuk info menjadi Ahli Shaklee

Fast Delivery

Fast Delivery
Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Pilihan COD di kawasan Section U5 Shah Alam, Kg Melayu Subang, Subang Perdana, Subang 2 Bestari, Bukit Subang, Denai Alam, Kota Damansara , sekitar Sungai Buloh, Ara Damansara, Bandar Utama Damansara dan Tmn Tun KL. Boleh PM saya atau email saja di kedaivitaminfatin@gmail.com juga sms/call di 012-9906728 untuk anda dapatkan suplemen semulajadi bagi PENYUSUAN BAYI, WANITA MENGANDUNG, BERPANTANG, BERDEPAN MASALAH ANAK KURANG SELERA MAKAN, ECZEMA, MASALAH KULIT, MASALAH BERAT BDN, KESUBURAN dan sebagainya.

Ingin Jana Pendapatan dengan Shaklee, Jom Sign Up dengan Saya

Ingin Jana Pendapatan dengan Shaklee, Jom Sign Up dengan Saya
Hubungi Saya Untuk Info Lanjut Bagaimana Menjadi Ahli Shaklee

PING