Terima kasih kerana mengunjungi laman blog saya. Di sini, saya akan kongsikan tentang vitamin untuk sihat dan cantik kepada anda semua. Semoga apa yang disampaikan di sini dapat memberi manfaat kepada anda. Terima kasih sekali lagi.

Saturday 1 February 2014

Multivitamin Untuk Wanita

with 0 Comment
Ini adalah kisah seorang ahli farmasi yang bernama Dr. Earl Mindell. Sebagai seorang ahli farmasi, beliau banyak didedahkan kepada ubat-ubatan (ubat, bukan supplement). Semasa beliau membuka farmasinya sendiri, Dr Mindell menjual ubat-ubatan kepada pelanggannya, bukan sahaja kepada orang yang sakit, tapi ada orang yang memang ambil ubat ubat meneruskan kehidupan, misalnya ubat anti-depresi.

Farmasi yang dibuka oleh Dr Mindell ni adalah partnership dengan kawannya. Mereka bekerja 15 jam sehari, tapi Dr Mindell mendapati pertnernya ni tetap cergas, kekal ceria, tak lesu-lesu macam yang dia rasa.

Lalu Dr Mindell bertanya.. “Saya tengok kamu maintain saja sepanjang hari, layan customer, buat itu buat ini, sedangkan saya rasa macam nak pitam dah ni. Apa rahsia kamu?”
Temannya itu menjawab “Tak ada rahsia pun. Cuma saya ambil vitamin
Tersentak Dr Mindell sebab selama ni apa yang dipelajarinya.. seperti kebanyakan kita faham – vitamin diambil bila kita memerlukan, iaitu bila kita dah sakit, mengandung, dah tua, etc. Pendek kata vitamin tu, pada pemahamannya lebih kurang macam ubat, dan ubat pun takde beza dengan vitamin, sedangkan perbezaannya sangat2 lah ketara… ubat adalah berasaskan drug (dadah) dan vitamin berasaskan bahan organik yang diperlukan oleh tubuh.
Akhirnya Dr Mindell menjadi seorang pengkaji vitamin, nutrisi dan perubatan alternatif.


Credit to: mommy Lyna

***************************************************************************************
Dari kisah di atas, ternyata sangat penting untuk kita mengamalkan supplement untuk kekal cergas dan bertenaga kan?




Apakah kebaikan VitaLea Shaklee?

  • Memberi tenaga, kecergasan tubuh dan kekuatan mental, membantu memori dan fokus
  • Pelengkap nutrisi akibat pengamalan diet yang tak seimbang
  • Keupayaan sistem proaktif bagi remaa yang sedang membesar
  • Membantu dalam stimulasi metabolisma dan melambatkan proses penuaan
  • Menyediakan asas nutrisi untuk sel-sel serta menjaga kesihatan tiroid
  • Melindungi fungsi jantung, buah pinggang dan hati

PERHATIAN: VitaLea megandungi Alfalfa dan tidak sesuai diambil oleh penghidap SLE.


Vita-Lea diformulasikan khusus dengan 28 vitamin dan mineral penting

Vita-Lea diformulasikan khusus dengan 28 vitamin dan mineral penting yang diperlukan oleh orang dewasa.
Mengandungi lebih nutrien, tenaga dan perlindungan
Pakar kesihatan mencadangkan semua orang dewasa mengambil makanan tambahan harian bagi menyokong kesihatan secara menyeluruh. Walau bagaimanapun, pengambilan makanan tambahan biasa menyebabkan tubuh mendapat nutrisi yang tidak seimbang. Vita-Lea adalah formulasi premium yang disokong oleh tujuh kajian klinikal serta turut menggabungkan ramuan-ramuan terbaik dan kualiti yang luar biasa.

2 kali lebih antioksidan untuk mencegah kerosakan fungsi imun berpunca daripada 
   radikal bebas
   
2 kali lebih kalsium untuk pembinaan  tulang
  
- 2 kali lebih magnesium untuk mengekalkan  rentak jantung, otot, dan fungsi saraf
  
- 2 kali lebih Beta karotena untuk membentuk  vitamin A yang lebih biopotent
  
3 kali lebih selenium untuk melindungi paru-paru, kolon dan prostat
   
3 kali lebih vitamin K untuk menyokong proses pembinaan tulang
   
- 6 kali lebih boron untuk menyokong kesihatan tulang
   
10 kali lebih Biotin yang menyokong proses pengeluaran tenaga

Apa kata mereka yang dah menggunakan Vitalea dan sangat berpuas hati dengan hasilnya...jemput baca testimoni di bawah:-

TESTMONI 1



TESTIMONI 2



TESTIMONI 3


>>>Saya adalah pengedar Sah Shaklee (ID 929902)
>>>Cash On Delivery untuk customer sekitar Pangsapuri Sri Bintang, Subang Bestari, Kota Damansara, Sg Buloh, Kg Melayu Subang dan sekitarnya.
>>>Penghantaran terus ke depan pintu rumah anda melalui City Link, Pos Laju dan Gedex
>>>Anda boleh hubungi saya melalui:-

@@PM ke fanpage: www.facebook.com/supermomvitaminshoppe  - sila klik 'like' untuk info terkini
@@PM ke FB saya: www.facebook.com/Azlidaabdullah
@@SMS/ WHATSAPP: 012 9906728 (azlida)
@@Email: kedaivitaminfatin@gmail.com
@@Blog: www.kedaivitaminfatin@blogspot.com

Apa yang anda akan dapat sekiranya menjadi Customer saya?
1.            FREE CONSULTATION Selepas pembelian
2.            Jemputan Ke group Ekslusif khas untuk customer customer kami
Anda juga boleh mendapatkan info mengenai HQ Shaklee di:-
1.            www.shaklee.com.my
2.            untuk yang sudah menjadi ahli, bolehlah layari www.shaklee2u.com.my (khas untuk ahli shaklee sahaja)
Terima Kasih

   

0 comments:

Post a Comment

Shareholic

Powered by Blogger.

Mengenai Saya

Mengenai Saya
Saya, Azlida Binti Abdullah adalah Pengedar Sah Shaklee Anda. ID Shaklee 929902

Whatsapp @ Sms @ Call

Whatsapp @ Sms  @ Call
Terus Hubungi Saya

Pengikhtirafan SIJIL HALAL SHAKLEE

Pengikhtirafan SIJIL HALAL SHAKLEE

Shaklee Go Online

Shaklee Go Online
Sangat mudah untuk berbisnes dgn Shaklee, Semuanya Online, Hubungi saya untuk info menjadi Ahli Shaklee

Fast Delivery

Fast Delivery
Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Pilihan COD di kawasan Section U5 Shah Alam, Kg Melayu Subang, Subang Perdana, Subang 2 Bestari, Bukit Subang, Denai Alam, Kota Damansara , sekitar Sungai Buloh, Ara Damansara, Bandar Utama Damansara dan Tmn Tun KL. Boleh PM saya atau email saja di kedaivitaminfatin@gmail.com juga sms/call di 012-9906728 untuk anda dapatkan suplemen semulajadi bagi PENYUSUAN BAYI, WANITA MENGANDUNG, BERPANTANG, BERDEPAN MASALAH ANAK KURANG SELERA MAKAN, ECZEMA, MASALAH KULIT, MASALAH BERAT BDN, KESUBURAN dan sebagainya.

Ingin Jana Pendapatan dengan Shaklee, Jom Sign Up dengan Saya

Ingin Jana Pendapatan dengan Shaklee, Jom Sign Up dengan Saya
Hubungi Saya Untuk Info Lanjut Bagaimana Menjadi Ahli Shaklee

PING